۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۶۳۲۲
سردار سلامی در جمع خبرنگاران مطرح کرد
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دشمنان ما در جنگ‌های نیابتی و در جبهه‌های مختلف در حال نبرد با ما هستند، گفت: تنها راه تبدیل ایران به یک قدرت بین‌المللی ثبات قدم و مقاومت در برابر قدرت‌های سلطه‌طلب و نفوذگرا است.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه اجلاس بسیج اساتید با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون تبدیل جمهوری اسلامی به یک قدرت بین‌المللی اظهار کرد: تنها راه ما برای اینکه به یک قدرت بین‌المللی تبدیل شویم مسیری است که امام خمینی (ره) در دهه اول انقلاب ترسیم کردند و مقام معظم رهبری که در سه دهه اخیر بیان فرمودند و آن ثبات قدم و مقاومت در برابر قدرت‌های سلطه طلب و نفوذگرا است.

وی افزود: از سوی دیگر تکیه بر استعدادها و ظرفیت‌های درون‌زای خودمان از دیگر راه‌ها برای تبدیل ایران به یک قدرت بین‌المللی است. ما اگر به اقتصاد مقاومتی روی بیاوریم و به فرهنگ ملی خودمان تکیه کنیم و اگر استعدادهای موجود در کشور را به حرکت در بیاوریم و آنان را از بالقوه بودن به بالفعل بودن تبدیل کنیم،‌دامنه تاثیر آن به گونه‌ای است که ما را تبدیل به یک قدرت جهانی می‌کند.

سردار سلامی تصریح کرد: شعائر انقلاب اسلامی ما امروز در جهان اسلام میدان باز کرده است و در آنجا ظرفیت‌های بزرگی ساخته شده است و امروز دشمنان ما در جنگ‌های نیابتی در جبهه‌های مختلف با ما در حال نبرد هستند اما ما مسیر پیشرفت و رشد خود را ادامه می‌دهیم، چرا که تنها راه ما استفاده از مدل جهاد برای حرکت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون اقدامات لازم برای جلوگیری از حربه دشمن در نفوذ بر ذهن جوانان گفت: ما اگر بتوانیم انقلابمان و این مسیر سخت و افتخار انگیز 37 ساله ملت ایران و دستاوردهای آن را به جوانانمان معرفی کنیم و بتوانیم هویت حقیقی دینی و ملی‌مان را به آنان بشناسانیم و نقشه راهی که انقلاب اسلامی برای تبدیل ایران به یک قدرت جهانی دارد را برای جوانان بیان کنیم می‌توانیم از حربه دشمن در نفود بر ذهن جوانانمان جلوگیری کنیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر