۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۶۱۹۳
فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: پدافند غیرعامل به عنوان یک اصل پذیرفته شده علمی و معقول، ارزانترین روش برای دفاع از کشور است و باعث کاهش آسیب های ناشی از حوادث خواهد شد.
علی اکبر ورمقانی روز شنبه در جسله کارگروه پدافند غیر عامل در فرمانداری سقز افزود: پدافند غیرعامل، کاری علمی و مدیریتی است که مسوول هر مجموعه اداره باید با استفاده از این روش مدبرانه در جهت پیشگیری از آسیب ها اقدام کند.

وی خواستار آمادگی مدیران ادارات برای مقابله و پیشگیری از حوادث از جمله تشکیل ستاد بحران در هر اداره، تشکیل کارگروه های فرعی شورای پدافند غیرعامل و آموزش مداوم مردم در خصوص آمادگی در مقابل با حوادث شود.

عبدالرحمان بهرامی رئیس جمعیت هلال احمر سقز نیز خواستار در نظر گرفتن اعتبارات لازم برای برگزاری مانور در طول سال در محلات و مدارس شد و ادامه داد: از نیازمندی های اصلی شهرستان درزمینه مدیریت بحران، محل ستاد اسکان اضطراری مردم در هنگام بحران است که باید ادارات در مشخص نمودن مکان آن تسریع کنند.

امیر ابوالحسنی فرمانده تیپ 228 شهید سرلشکر ابراهیم ثابت سقز هم خواستار اجرای برنامه های آموزشی در جهت افزایش توان مقابله با بحران ها شد.

سقز در 190 کیلومتری شمال غربی مرکز استان سنندج واقع شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر