۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۵۹۱۹
کارشناسان ارشد شرکت مشاور مادر تخصصی عمران ایران از زیر ساختهای استان سمنان بازدید کردند

با توجه به لزوم مصون سازی مراکز مهم استان و همچنین رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل همه زیرساختهای استان، با همکاری و هماهنگی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از کارشناسان شرکت مهندسین مشاور عمران ایران برای حضور در استان دعوت بعمل آمدتا از مرکز مهم استان در حوزه های مختلف بازدید انجام شود.

در اولین برنامه جلسه ای با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار و توضیحات اجمالی در خصوص شهرک ها و مناطق ویژه صنعتی استان ارائه گردید.

در این دیدار ضمن بیان کارهای انجام شده در جهت مصون سازی، به آسیب های موجود نیز اشاره شد و مقرر گردید با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور نسبت به تدوین آیین نامه در این حوزه و رعایت آنها اقدام شود.

  دکتر شمسایی نیز از تهدیدات موجود در این حوزه یاد کرده و خواستار پیگیری جهت کاهش خطرپذیری مراکز صنعتی شدند.

در ادامه پازوکی مدیرکل پدافند غیرعامل و صادقی بازدیدی از شهرک صنعتی سمنان و سایت منطقه ویژه اقتصادی همجوار شهرک انجام شد.

  شریفی نیا مسئول پارک موزه با بیان اینکه این طرح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 85 به استان است به تشریح اقدامات صورت گرفته از ابتدا تا کنون در جمع آوری اطلاعات و چندین سال بحث و بررسی با صاحب نظران دفاع مقدس و همچنین مشاوران پروژه پرداختند.

وی نیز خواستار همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیشبرد اهداف پارک موزه شدند و  پازوکی با استقبال از این موضوع موافقت خود را با ارسال طرح مشترک اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان به سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام نمود.

در پایان نیز بازدید از نیروگاه شهید باکری سمنان انجام شد. ابتدا مدیر نیروگاه توضیحاتی در خصوص نحوه تولید برق در این نیروگاه ارائه داده و به اهمیت این نیروگاه در استان و منطقه اشاره کردند. همچنین با مثبت ارزیابی کردن مانور انجام شده در سال 92 با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل از رفع نقص های مشاهده شده در مانور خبر داد.

دکتر شمسایی اظهار داشت امروزه صنعت برق از اولویت های مهم در رویکردهای دشمن است و ضمن شناخت از 3 فاکتور نیروی انسانی، تجهیزات و کالبد و ساختمان این حوزه تمهیدات جدی در مصون سازی این صنعت انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر