۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۵۶۸۸
جمعی از ستاره‌های هالیوود از جمله «مورگان فریمن» در حمایت از «توافق هسته‌ای با ایران» یک کمپین تبلیغاتی تشکیل داده‌اند.
 برخی از ستاره‌های هالیوود از جمله «مورگان فریمن»،«جک بلک» و «ناتاشا لیون» در کلیپی تبلیغاتی که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده است ضمن اعلام حمایت خود از توافق هسته‌ای با ایران، درباره اهمیت این موضوع صحبت‌ کرده‌اند. آنها در این کلیپ از مردم و دیگر چهره‌های شناخته شده آمریکا خواسته‌اند که به کمپین حمایت از توافق هسته‌ای با ایران بپیوندند و  در این راستا سناتورها را به دادن رأی مثبت به این توافق در ماه سپتامبر تشویق کنند.

در بخشی از این فیلم سه دقیقه‌ای، «فریمن» می‌گوید: بدون یک توافق هسته‌ای، در نهایت ما مجبور خواهیم شد که با ایران وارد جنگ شویم و این در واقع ما را وارد یک درگیری پرهزینه، خطرناک و مرگ آور دیگر در خاورمیانه خواهد کرد که در این میان خیلی‌ها به چنگال مرگ فرستاده خواهند شد.

«ناتاشا لیون»، بازیگر هالیوود نیز در بخشی دیگری خطاب به مردم می‌گوید: به برخی از اعضای کله داغ کنگره اجازه ندهید که مرتکب چنین اشتباهی شوند.

«بلک»، کمدین هالیوودی نیز متذکر شد: بازی سیاست با امنیت ملی ما حقیقتا یک چیز سرگرم کننده و خنده‌دار نیست.

در پایان این ویدئو نیز آمده است: به کنگره اجازه ندهید که با امنیت ملی ما بازی سیاسی کند. به آنها بگویید که از توافق هسته‌ای با ایران حمایت کنند.

علاوه بر این سه بازیگر ، «فرشاد فرهت»، بازیگر ایرانی‌الاصل هالیوود، «نور»، ملکه اردن، «والری پالم»، مأمور سابق سازمان سیا، «توماس پیکرینگ»و سفیر بازنشته آمریکا، در حمایت از این توافق سخن گفته‌اند.

در پایان این ویدئو شماره‌ تلفن‌هایی برای تماس با کنگره آمریکا در اختیار افراد قرار داده شده تا در صورت تمایل با این شماره‌ها تماس گرفته و از سناتورهای خود بخواهند که به این مسئله رأی مثبت دهند یا در صورت تمایل نام و شماره تلفن‌های خود را وارد کرده تا در اسرع وقت با آنها تماس گرفته شود و به طور اتومات آنها به کنگره وصل شوند.

بنا بر این گزارش، این ویدئو به تهیه‌کنندگی گروه ضد هسته‌ای «گلوبال زرو» ساخته شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر