۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۴۹۳۹
سفیر آمریکا در اجلاس امنیت سایبر تل آویو:
سفیر آمریکا در اسرائیل در مورد همکاری‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و سرمایه‌گذاری این رژیم در آمریکا در جریان اجلاس تل‌آویو صحبت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، دن شیپیرو (Dan Shapiro)، سفیر آمریکا در اسرائیل، در اجلاس بین‌المللی تل‌آویو به سخنرانی پرداخت.

 وی گفت: «دولت‌ها برای مقابله با تهدیدات سایبری همکاری می‌کنند. سال گذشته اسرائیل در فضای سایبر خدماتی را صادر کرد و این خدمات در آمریکا شش میلیارد دلار بود.» وی افزود که توجه به قلمرو سایبری باید در چارچوب رابطه‌ی آمریکا و اسرائیل باشد و این از مدت پنج سال پیش شروع شده است.

 همچنین سفیر آمریکا در مورد رابطه‌ی آمریکا و اسرائیل توضیح داد. وی تصریح کرد که آمریکا و اسرائیل برای مقابله با تهدیدات سایبری، به اشتراک‌گذاری اطلاعات و سرمایه‌گذاری مشترک همکاری کرده‌اند. همچنین وی مدعی شد که این دو برای «آزادی بیان در اینترنت» تلاش می‌کنند. 

به‌علاوه وی ادعا کرد که همکاری آمریکا و اسرائیل در سایبر نشان‌دهنده‌ی این است که این دو هدف حملات پیشرفته‌ای قرارگرفته‌اند. وی افزود: «من متوجه اهمیت همکاری متخصصین، دانشگاه‌ها و دولت هستم. ما باید به همه‌ی شریکانمان اطمینان دهیم که مکانی برای همکاری در حوزه‌ی سایبر به‌غیراز کشورها دارند. من انتظار دارم که آمریکا و اسرائیل به فعالیت خود ادامه دهند تا این اطمینان را به وجود آورند که اینترنت یک منطقه‌ی امن و هدفمند است. ما می‌خواهیم اینترنت مکانی برای آزادی بیان باشد. امروزه تقریباً نیمی از کاربران اینترنت در کشورهایی هستند که دارای محدودیت در آزادی هستند. ما باید آن‌ها را مطمئن کنیم که اینترنت یک مکان قابل‌اعتماد، امن و آزاد برای نوآوری است.»

 همچنین وی خاطرنشان کرد که باید سیاست‌هایی برای همکاری با اسرائیل تنظیم شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر