۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۴۹۲۰
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، از ظرفیت تولید ۵۰ میلیون ماسک نانو در کارخانه داروسازی سها هلال خبر داد.

دکتر حسام الدین مدنی به تشریح جزئیات ساخت ماسک نانو پرداخت و گفت: ماسک نانو از ورود انواع باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها به مجاری تنفسی و داخل بدن جلوگیری می کند و همین مسئله ، تاثیر بسزایی در پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری های ویروسی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت تولید سالانه ۵۰ میلیون عدد ماسک نانو در شرکت داروسازی سها هلال تاکید کرد: استفاده از این نوع ماسک ها برای زائران عتبات و حجاج توصیه می شود.

مدنی همچنین بر ضرورت استفاده از ماسک نانو برای نیروهای پلیس که در چهارراه ها و خیابان ها حضور دارند، تاکید کرد و گفت: نیروهای خدماتی شهرداری نیز از جمله افرادی هستند که می بایست از ماسک نانو استفاده کنند. چون در معرض انواع آلودگی ها قرار دارند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در ادامه از ارسال یک میلیون ماسک نانو به استان خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به بحران ریزگردها در جنوب کشور، استفاده از این نوع ماسک برای هموطنان ساکن در آن مناطق ضروری است.

مدنی در ادامه به قیمت پایین ماسک نانو ساخت شرکت سها هلال اشاره کرد و افزود: قیمت اروپایی این محصول ۲.۵ یورو است، در حالی که ماسک نانو ساخت ایران به قیمت ۶۵۰ تومان عرضه می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر