۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۴۹۰۹
بی بی سی:
یک رسانه غربی با اشاره به برگزاری رزمایش در سرزمین های اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی می نویسد که ترس تل آویو از برنامه های ایران موجب برگزاری این تمرین نظامی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، بی بی سی در گزارش خود می نویسد: زمانی که اسرائیلی ها رزمایش خود را که با هدف ارتقای دفاع شهری برگزار می شود آغاز کردند همه تدابیر را به کار گرفتند تا این تمرین نظامی واقعی به نظر برسد. 

آنها در این راه حتی از رادیو و مدارس نیز کمک گرفتند و در این راه اعلام کردند که حملاتی از سوی حزب الله لبنان در حال انجام است.

بی بی سی در ادامه می نویسد: برگزاری این رزمایش با آخرین دور از مذاکرات هسته ای ایران هم زمان است و سران رژیم صهیونیستی نگران به نتیجه رسیدن این مذاکرات هستند. به عبارت دیگر برنامه های ایران که سران  اسرائیل از آن با عنوان جاه طلب هایی ایران یاد می کنند موجب ترس و هراس اسرائیلی ها شده و همین امر یکی از دلایل اصلی برگزاری این رزمایش در شرایط فعلی است. 

 ارتش رژیم صهیونیستی از روز یکشنبه مانوری در منطقه مجاور با نوار مرزی با غزه آغاز کرد و این مانور یک هفته ادامه خواهد داشت. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که در طول روزهای مانور خودروهای نظامی و زرهی و نیز نیروهای ارتش به شکلی گسترده در منطقه خواهند بود.

بنا بر بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، از پیش برای برگزاری این مانور برنامه‌ریزی شده بوده و مانور مذکور در چارچوب آموزش نیروهای اسرائیلی در سال ۲۰۱۵ انجام می‌شود که هدف آن حفظ آمادگی نظامی نیروهاست.



مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر