۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۴۴۲۲
سردار سلامی در همایش امنیت پایدار:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها حرفهای شیکی درباره امنیت و پیشرفت در جهان میزنند اما بدترین دشمنان ما هستند.
به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی پایداری ملی، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز طی سخنانی در دومین همایش «امنیت پایدار» که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: نظام‌های پیشرفته و مقتدر جهانی صاحب فناوری با انتقال ایده‌ها و فیلم‌ها و مطالب مبتذل، فروپاشی نظام اخلاقی جهان را تعقیب می‌کنند و دراین صورت جهان به سمت ناامنی سوق می‌یابد.

وی ادامه داد: وقتی قدرتهای بزرگ بیش از حد در عالم گسترش نظامی می‌یابند و با توحش سیاسی و سقوط ارزشهای الهی همراه می‌شوند، زوال قدرتها شکل می‌گیرد و این منطق امریکاست.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی گفت: آمریکایی ها حرفهای شیکی درباره امنیت و پیشرفت در جهان میزنند اما بدترین دشمنان ما هستند.

سردار سلامی با اشاره توانمندی جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری های دفاعی و موشکی گفت: نکاتی که حضرت آقا در مورد دقت موشکها فرموده اند قبل از اینکه فنی باشد، سیاسی و اعتقادی است در حالیکه برای دشمنان، کشتن انسانها اهمیتی ندارد و به دقت نیازی ندارند‎.

وی ادامه داد: آقا تاکید کردند که سلاح هسته ای جایی در نظام ما ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه اسلام برای مقابله به مثل هم چارچوب تعیین کرده است، افزود:‎
بزرگترین خطر امنیتی امروز، امکان نفوذ اندیشه ها، تفکرات، باورها، مدلها و الگوهای دشمن به درون ذهن و قلب و باور ماست.

سلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: وقتی ما امریکا را دشمن اصلی بدانیم، طبق قرآن اگر کسی اینها را ولی و سرپرست و دستی که برایش ولایت داشته باشد بداند، می‌شود از خود آنها. در این صورت آنها شما را رها نمی‌کنند تا تسلیم شوید و از دینتان دست بردارید. امروز صحنه مذاکرات 5+1 تفسیر همین موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: با ظرفیت‌سازی در بیرون، گستریش عوامل ظرفیت سازمانی، توسعه توان نظامی در کشور و جلوگیری از نفوذ تفکرات دشمن، از برهم زدن امنیتمان توسط آنها جلوگیری می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر