۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۴۳۴۷
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام تاکید کرد
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام پرویز شریفی در جلسه کارگروه آب و انرژی اظهار داشت: برنامه‌ها و راهبردهای سال 1394 پدافند غیرعامل استان در همه حوزه ها و کارگروه ها، رویکردی علمی مبتنی بر بهره گیری از دانش و توسعه زیرساختهای پدافند غیر عامل و برگزاری دوره های آموزشی، تدوین سناریو و برگزاری رزمایش برای امادگی بیشتر است.
احسان میهن دوست
دکتر پرویز شریفی در جلسه کارگروه آب و انرژی اظهار داشت: برنامه‌ها و راهبردهای سال 1394 پدافند غیرعامل استان در همه حوزه ها و کارگروه ها، رویکردی علمی مبتنی بر بهره گیری از دانش و توسعه زیرساختهای پدافند غیر عامل و برگزاری دوره های آموزشی، تدوین سناریو و برگزاری رزمایش برای امادگی بیشتر است.
وی خواستار جذب نیم تا دو درصد از اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ایی پیش بینی شده در بودجه سال 1394 و اعمال آن در طرح ها و مراکز ثقلی پدافند غیرعامل در استان شد.
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام بر رعایت دقیق شرح وظایف کارگروه آب و انرژی و رعایت بند الف ماده 215 مربوط به الزامات پیوست پدافند غیرعامل و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی تاکید کرد.
وی بیان داشت: ادارات ذیربط با کارگروه آب و انرژی اقدامات منطبق با شرح وظایف اعلام شده انجام داده تا به صورت مستمر و فعال جلسات کارگروه برگزار گردد.
پرویز شریفی گفت: خوشبختانه با گذشت روزافزون از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی و با درک حساسیت های بین المللی و ملی ارائه خدمات به مردم عزیز با بهره گیری از توان دستگاههای اجرایی از سطح خوبی برخوردار بود و با جدیت به دنبال این موضوع هستیم که کیفیت و وسعت خدمات به هم استانی های عزیز را ارتقا دهیم .
مدیرکل پدافند غیر عامل با اشاره به لزوم ساز و کارهای دستگاههای دولتی با هم گفت: ارتباطات ارگانیک نهادها و دستگاهها می بایست به نحوی تنظیم شود که ضمن هم پوشانی در لحظه وقوع حوادث و یا اتفاقات غیرعامل در کمترین زمان بیشترین بازخورد و هم افزایی را به همراه داشته باشد و در این بین نقش کارگروه آب و انرژی بسیار برجسته بوده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی خاطر نشان کرد: ما می بایست با توجه به رسالت بزرگی که این مجموعه بر دوش دارد ضمن بهره گیری از راهبردی که در بطن خود و در موعد لزوم توامان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را در بردارد توان عملکردی خود را به جهت خدمت به مردمی که از بلوغ اجتماعی والایی برخوردارند افزایش داده تا ضمن پایداری، ارتقای سطح خدمت را هم شاهد باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر