۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۴۲۹۰
سردار حسین سلامی در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی شهید حسن طهرانی‌ مقدم:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:هر ملتی ساختمان شخصیتی و هویتی خود را از منابعی الهام می‌گیرد و به گفته اوباما، رئیس بزرگترین قدرت شیطانی باید نگاه کنیم که می‌گوید ایران و ایرانی در جنگ با صدام، یک میلیون شهید دادند و این نشان می‌دهد که هر گاه غرور ملی آنها تهدید شود، سرسختانه می‌ایستند.
سردار حسین سلامی در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی شهید حسن طهرانی‌ مقدم، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) ملت ایران را از بردگی مدرن و جهالت مدرن نجات دادند، گفت: امام(ره) در بعثت نبوی، اسلام را دوباره احیا کردند و به واسطه آن، بیرق‌دار عزت و احترام ملت عزیز ایران بودند.

وی افزود: انقلاب امام(ره) از جنس ظهور بود و امروز بسط و گسترش آن نور که امام(ره) ایجاد کردند، در عالم می‌درخشد. امام(ره) با انقلاب اسلامی ایران، موازنه نظام جهان را به هم ریختند و به واسطه این انقلاب، گورستان جهل مدرن را از ملت ایران زدودند.

سردار سلامی با بیان اینکه بنده شهید طهرانی‌مقدم را بسیار، اما اندک می‌شناختم خاطرنشان کرد: وی سرشار از اراده، همت و تعصب بود و همواره انسانی الهی و با رویاهای بلند بود که خود را برای تحقق آنها با شتاب به پیش می‌برد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جنس شهید طهرانی‌مقدم از جنس پرواز بود؛ وی خستگی‌ناپذیر، مدبر، دانشمند و عاشق اقتدار ملت ایران بود و عشق او به اقتدار ایران بسیار زیاد بود و شمشیر برّان ولایت‌فقیه باعث می‌شد که همواره پارسا، گمنام و بی‌ادعا زندگی کند و تا زمانی که در این دنیا بود، هیچ‌کس جز نزدیکانش، او را نمی‌شناختند.

وی افزود: هر ملتی ساختمان شخصیتی و هویتی خود را از منابعی الهام می‌گیرد و به گفته اوباما، رئیس بزرگترین قدرت شیطانی باید نگاه کنیم که می‌گوید ایران و ایرانی در جنگ با صدام، یک میلیون شهید دادند و این نشان می‌دهد که هر گاه غرور ملی آنها تهدید شود، سرسختانه می‌ایستند.

سردار سلامی با بیان اینکه در مقابل زیاده‌خواهی دشمن باید ایستاد، گفت: باید به کمک امام (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و دوران زورگویی و قُلدری در مقابل ملت ایران خاتمه یافته است و باید با ادبیاتی محترمانه با این ملت سخن بگویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ادبیات تهدید در مقابل ایران باید تغییر کند، افزود: مدل رفتاری زورگویان باید تغییر کند، زیرا نشان داده شده که این مدل برای همیشه ناکارآمد و بی‌خاصیت است.

وی گفت: آنها فکر می‌کنند هنوز می‌توانند روزنه نفوذی به سرنوشت ملت ایران باز کنند و ملت ایران جز به پذیرش اعتبار، اعتماد، منزلت و قدرت خود فکر نمی‌کنند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها همواره می‌گویند در بحث هسته‌ای، رفتار ما در قبال ایران بر اساس اعتماد نیست، خاطر نشان کرد: ما نیز بر اساس منطق راستی‌آزمایی باید با آمریکایی‌ها رفتار کنیم و ملت ایران تصمیم گرفته است از عزت، استقلال، آزادی، کرامت و اعتبار خود تا آخر دفاع کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: مقام معظم رهبری هنگامی که دستان خود در دانشگاه امام حسین(ع) بالا بردند و گفتند که «من اجازه نمی‌دهم» به این معنی است که تمام ملت ایران اجازه نخواهند داد تا منافع و حقوق‌شان ضایع شود و ملت ایران تا آخر ایستاده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر