۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۴۱۸۳
سرلشکر جعفری خبر داد
فرمانده کل سپاه از اختصاص وام به بسیجیان در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطاع رسانی پایداری ملی به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در حوزه نبی اکرم(ص) زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج‌ سازندگی چند سالی است در راستای معیشت مردم به‌ویژه در مناطق محروم تلاش‌های زیادی داشته که امروز نتایج آن را می‎بینیم.

وی توانمندی‎های بسیجیان در این راستا را قابل تقدیر خواند و افزود: دستگاه‎هایی که در این نمایشگاه ارائه شده است دستگاه‎های مقرون به صرفه ای است که هر خانواده‎ای می‎تواند آن را در اختیار بگیرد و محصولات تولیدی و خانگی را با بسته‌بندی مرغوب به بازار ارائه کند.

فرمانده کل سپاه مجموع این اقدامات و تلاش‎ها را برای توسعه کشور مفید و موثر خواند و بیان داشت: الحمدالله در این منطقه انگیزه کار وجود دارد، و همه افرادی که می‎توانند در این عرصه کار و از این ظرفیت‎ها بهره‎برداری کنند و از سرمایه‌گذاری که در این راستا انجام شده برای معیشت خود استفاده کنند.

سرلشکر جعفری از اختصاص وام به بسیجیان در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد و تصریح کرد: برای توسعه مباحث اقتصاد مقاومتی باید بیشتر از این هزینه کرد؛ مدیریت، هماهنگی، پیگیری، طراحی، ساخت و رساندن به دست مصرف کننده در اولویت است.

سرلشکر جعفری ظرفیت توسعه و گسترش طرح‎های اقتصاد مقاومتی را بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد: برای تاثیر بیشتر در اقتصاد مقاومتی کل کشور نیازمند گسترش بیشتر این طرح‎ها هستیم و لازم است تا هم دولت و هم دستگاه‎های مختلف در این کار ورود پیدا کنند.

وی در پایان از عموم مردم خواست تا در راستای حمایت و گسترش طرح‎های اقتصاد مقاومتی از خرید محصولات خارجی پرهیز کنند و به سمت تولیدات بومی روی آورند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر