۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۴۱۷۲
دو نماینده دموکرات و جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تحویل بمب‌های سنگرشکن به رژیم صهیونیستی برای «نابودی» تاسیسات هسته‌ای ایران را خواستار شدند.
دو نماینده کنگره آمریکا از دولت اوباما خواستند برای از بین بردن تاسیسات هسته‌ای ایران بمبهای سنگرشکن 30 هزار پوندی(بیش از 13 تنی) در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد.

در مطلب یادداشت شده یک نماینده جمهوریخواه و دموکرات عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا که در «نیویورک پست» منتشر شده، آنها از دولت اوباما خواستند بمبهای چندین تنی سنگرشکن در اختیار صهیونیستها قرار دهد.

در مطلب «لی زندینگ» نماینده جمهوریخواه و «گریس منگ» عضو دموکرات کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان تاکید شده که «اکنون زمان آن رسیده» که به رژیم صهیونیستی «ابزارهای» نابودی تاسیسات هسته‌ای ایران داده شود.

 

 این دو نماینده کنگره آمریکا تحویل بمبهای سنگرشکن 30 هزار پوندی(بیش از 13 تنی) GBU-57 و همچنین ابزارهای حمل آنها را برای نابودی «مراکز هسته‌ای زیرزمینی ایران» توصیه کرده و آنها لازم می‌دانند.

تاکید این دو قانونگذار آمریکایی بر لزوم نابودی تاسیسات هسته‌ای ایران در حالی مطرح شده که چندی پیش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی کار را به جایی رسانده بود که ایران را به حمله هسته‌ای تهدید کرده بود.

در مطلب یادداشتی اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمده که تل‌آویو از قبل بمبهای سنگرشکن 5 هزار پوندی واشنگتن را تحویل گرفته اما :کارشناسان تردید دارند این بمبها بتواند  به طور جدی در برنامه هسته‌ای ایران اختلال ایجاد کند».

آنها با اشاره به اعلام تصمیم روسیه برای عمل به قرارداد فروش سامانه اس 300 نوشتند:« آمریکا باید درباره این موضوع که توانمندیهای نظامی متعارف اسرائیل در قیاس با توانمندیهای ایران قویتر شود، ضمانت دهد و نه اینکه توانمندیهای اسرائیل ضعیفتر شود».


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر