۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۴۱۵۶
دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری با رونمایی از ۱۸۰ محصول بومی در این حوزه با تلاش مرکز ملی فضای مجازی و با همکاری سازمان پدافند غیرعامل برپا شده است.
دانشگاه صنعتی شریف دستاوردهای خود را در دومین نمایشگاه بومی سایبری ارائه کرده است؛ در این نمایشگاه، آزمایشگاه طراحی مدارهای مجتمع، آزمایشگاه ادوات مدارهای ابررسانا، آزمایشگاه آزمون و ارزیابی تجهیزات شبکه و یکی از شرکتهای دانش بنیان به عنوان نمایندگان این دانشگاه حضور دارند.

از جمله محصولاتی که در این غرفه‌ها ارائه شده است، می‌توان به سامانه رمزنگاری لایه پیوند داده، سامانه پرسرعت پالایش ترافیک 10Gbps، سامانه آزمون کارایی تجهیزات شبکه 10G، سامانه ضبط و پخش ترافیک 1Gbps و همچنین معرفی دستاوردهای آزمایشگاه پژوهشی الکترونیک ابررسانا اشاره کرد. همچنین سه محصول سامانه‌های فرماندهی کنترل، پنجره و صدف از سوی شرکت دانش‌بنیان دانشگاه شریف در این نمایشگاه عرضه شده است.

بر اساس این گزارش، دومین نمایشگاه بومی سایبری با مشارکت و همکاری فعال مرکز ملی فضای مجازی، سازمان پدافند غیرعامل کشور با عنوان «بهره برداری از محصول بومی، تضمین امنیت پایدار» در پژوهشگاه فضای مجازی از سوم خرداد آغاز به کار کرده و تا امروز، 6 خردادماه در خیابان کارگر شمالی، مرکز ملی فضای مجازی کشور ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر