۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۴۱۵۲
پیشکسوت دفاع مقدس:
پیشکسوت دفاع مقدس پدافند غیرعامل را بستر مناسب توسعه پايدار و افزایش توان ملي کشور دانست و گفت: پدافند غير عامل پايدارترين، ارزان ترين و صلح آميزترين روش دفاعی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، خدادوست در همایش پدافند غیرعامل و در جمع مربیان، سرگروه های صالحین و فرماندهان بسیجی در بیرجند اظهارداشت: آمریکا دشمن درجه یک انقلاب اسلامی و اسلام است و جنگ آینده و حال آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی جنگ خاک نیست؛ بلکه آنها خواهان تغییر حاکمیت نظام اسلامی هستند.

پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه مدل جنگ برعلیه ایران دیگر همانند هشت سال دفاع مقدس اتفاق نخواهد افتاد ، گفت: آمریکا به هیچ وجه نمی تواند خاک ایران را به تصرف خود درآورد.

وی به اهمیت پدافند غیرعامل نیز اشاره کرد و افزود: باید پدافند غیر عامل به عنوان فرهنگ در بین مردم تبدیل شود و در همه حوزه ها و عرصه های زندگی مردم دخالت داشته باشد.

خدادوست با بیان اینکه اجرای پدافند غیر عامل سبب پیروزی در غزه شد، ادامه داد: ما باید برای جان انسانها ارزش قائل باشیم و پدافند غیر عامل می تواند کمک مهمی در این باره به ما بکند.


آمریکا در جنگ علیه عراق از مدرن ترین سلاح مرگبار استفاده کرد

راوی هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: در جنگ 1992 میلادی و حمله آمریکا به عراق، کشور عراق از 85 درصد مهمات معمولی و 15 درصد مهمات هوشمند استفاده کرد اما در جنگ 2003 میلادی برعکس شد و آمریکا برعلیه عراق 85 درصد مهمات هوشمند و 15 درصد مهمات معمولی مورد استفاده قرار داد.

خدادوست گفت: آمریکا در جنگ با عراق از مدرن ترین سلاح ها استفاده کرد به گونه ای که گوشت بدن انسان را یکباره آب می کرد و فقط اسکلت انسان بر جای می ماند.

وی پدافند غیر عامل را بستر مناسب توسعه پايدار و کمک به توان ملي کشور دانست و عنوان کرد: پدافند غير عامل، پايدارترين، ارزان ترين وصلح آميزترين روش دفاع و سبب اقتدار ملی ویکی از ابزارهای بازدارندگی و کمک به کاهش آسیب ها است.

پیشکسوت دفاع مقدس مهمترین وظیفه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را اطاعت از فرمان الهی و ولایت دانست و خطاب به بسیجیان تاکید کرد: همه شما بسیجیان باید الگوی رفتاری و عملی خود را اطاعت از فرمان رهبری و شهدا بدانید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر