۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۴۰۶۸
باحضور 80 شرکت فناور؛
دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری امروز یکشنبه (سوم خردادماه) با حضور 80 شرکت فناور در مرکز ملی فضای مجازی آغاز به کار کرد.
دبیر دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری در مراسم افتتاح این نمایشگاه به استقبال خوب شرکت های فناور اشاره کرد و گفت:80 شرکت فناور با 180 محصول در این نمایشگاه حضور دارند.

حسن قدس با اشاره به اینکه مساحت این نمایشگاه 2.5 برابر اولین دوره آن است، اظهار کرد:حضور آزمایشگاه های ارزیابی و ایجاد فن بازار و اتاق تجاری سازی از جمله تفاوت های این نمایشگاه با دوره قبل آن است.

وی با اشاره به حضور پنج تا 6 آزمایشگاه ارزیابی در دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری،گفت:می توان با ارزیابی کمی وکیفی قابلیت این محصولات را در حد مطلوب نگه داشته و به بازار عرضه کرد.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه با همکاری ستاد میکرو الکترونیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است،گفت:در صدد هستیم بخشی از توانمندی های کشور را در صنعت بومی میکروالکترونیک در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهیم.

وی از ایجاد فن بازار و اتاق تجاری سازی با ظرفیت پیش بینی شده 100 تا 200 میلیارد تومان خبر داد و گفت:برخی از صندوق ها و ستادها مانند فناوری اطلاعات و میکرو الکترونیک مشوق هایی را در اختیار فروشندگان قرار می دهند که با ایجاد این فن بازار درصدد هماهنگی و بهره گیری مناسب از این ظرفیت هستیم.

دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری کشور از امروز سوم خرداد کار خود را آغاز و تا ششم خرداد ماه ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر