۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۴۰۲۵
استان كهگيلويه و بويراحمد
مومن نسب اظهارداشت: شيوه و مدل اقتصاد مقاومتي ابلاغي، ضمن ارتقاي تاب آوري اقتصادي، موجبات خلاقيت، نوآوري و ابتكار در مسير اعتلا و رشد مطلوب اقتصادي كشور را فراهم مي كند.
مهدي صالحي

مديركل پدافند غيرعامل استانداري كهگيلويه و بويراحمد در حاشيه همايش يكروزه اقتصاد مقاومتي در ياسوج با اشاره به بيانات رهبري انقلاب و مسئولان ارشد نظام مبني بر اهميت برنامه ريزي اقتصاد مقاومتي، گفت: اقتصاد مقاومتی يعنی شناسايي و تشخیص حوزه‌های فشار و تلاش برای بی‌اثر نمودن آنها و تبديل اين حوزه هاي فشار به قوت و فرصت.

وي در ادامه با اشاره به نقش مديران، دانشگاهيان و كارشناسان در پيشبرد اهداف و سياست هاي اقتصاد مقاومتی، افزود: همه دستگاهها بايد در اجرا و عملياتي نمودن سياستهای اقتصاد مقاومتی متناسب با حساسيت رهبري نظام و دولت تدبير و اميد نقش فعال ايفا کنند.

مومن نسب اظهارداشت: شيوه و مدل اقتصاد مقاومتي ابلاغي، ضمن ارتقاي تاب آوري اقتصادي، موجبات خلاقيت، نوآوري و ابتكار در مسير اعتلا و رشد مطلوب اقتصادي كشور را فراهم مي كند.

دبير شوراي پدافند غيرعامل استان مهمترين اهداف همايش اقتصاد مقاومتي را آشنا نمودن و ارتقاي درك مشترك كارشناسان و کارکنان با تعاریف، مباني، مفاهیم و برنامه هاي راهبردي اقتصاد مقاومتی با رويكرد تامين اجتماعي و پدافند غيرعامل برشمرد.

مدیرکل پدافند غيرعامل گفت: همايش اقتصاد مقاومتي با حضور پرشور بيش از 300 نفر از مدیران و كارشناسان، ‌ادارات، سازمانها، نهادها، بانك ها، اساتيد دانشگاه و دانشجويان در دانشگاه ياسوج برگزار شد.

دبير شوراي پدافندغيرعامل در پايان، ضمن تشكر از مديركل تامين اجتماعي، رياست دانشگاه ياسوج و معاون دانشجوي و فرهنگي اين دانشگاه، اظهار نمود: همایش برنامه ريزي اقتصاد مقاومتی با محوريت اداره‌كل تامين اجتماعي و همكاري و اجراي فعال معاونت دانشجوي و فرهنگي دانشگاه ياسوج برگزار ‌شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر