۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۴۴
ابتلا به بیماری‌های سرطانی و مرگ ناگهانی کارکنان تأسیسات اتمی "دیمونا"، موضوعی است که خانواده‌های قربانیان از ترس مقامات رژیم صهیونیستی آن را مسکوت می‌گذارند.
کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اذعان کرد که صدها نفر از کارکنان تأسیسات دیمونا بر اثر ابتلا به بیماری سرطان جان باخته‌اند.

در این تحقیق به اظهارات بستگان و نزدیکان این قربانیان پرداخته شده است که تأکید دارند مسؤولان رژیم صهیونیستی در حال سرپوش گذاشتن بر واقعیتها هستند.

"دانیل شرودکر" در همین رابطه گفت که پدرش 28 سال در دیمونا نظافتچی بود، ولی چند ماه پس از آنکه دکتر او را از ابتلا به سرطان آگاه کرد، جان سپرد.

شرودکر افزود: فقط پدر من نبود، بلکه بسیاری دیگر از همکارانش به همین دلیل مردند. ولی ترس از تحت تعقیب قرار گرفتن، باعث شد که خانواده‌های آنان سکوت کنند.

"اورنا بن دور" تهیه کننده این گزارش تأکید کرد قصد ندارد اسرار "اسرائیل" را فاش کند، رژیمی که طبق اعلام منابع خارجی حدود 200 بمب اتمی دارد، که در تأسیسات دیمونا ساخته شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد که تمایل دارد صدای خانواده‌های قربانیانی را منتقل کند که به دلیل قرار گرفتن در معرض تشعشعات تأسیسات دیمونا، مبتلا به سرطان شده و جان باخته اند.

رژیم صهیونیستی، تأسیسات هسته‌ای دیمونا را در سال 1959 ایجاد کرد و از آن زمان فعالیتها در این تأسیسات کاملا محرمانه است.

در این گزارش فاش شده است که در دیمونا آزمایشگاهی اتمی وجود دارد که کارکنان دیمونا آن را "هیروشیمای کوچک" می نامند.

یک چهارم این کارکنان بر اثر ابتلا به سرطان مرده‌اند.

"ایلان کانر" وکیل خانواد‌های قربانیان در این گزارش تأکید می‌کند که مسؤولان رژیم صهیونیستی ده‌ها سال است که در حال مخفی کاری درباره شکستهای خطرناک تأسیسات دیمونا هستند و تلاش دارند با دروغ پردازی و تحریف افکار عمومی بر این مسائل سرپوش بگذارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر