۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۳۹۳۹
جلسه آموزشی آسیب شناسی فضای سایبر در منطقه فشافویه از توابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.
محمد رزاقی دبیرکمیته پدافندغیرعامل اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران اظهار داشت:جلسه آموزشی آسیب شناسی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در آموزش وپرورش منطقه فشافویه از توابع اداره کل  آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.
وی افزود: این جلسه آموزشی در راستای پیشبرد اهداف پدافند غیر عامل  وآموزش وفرهنگ سازی آن وهمچنین  با هدف  ارتقاء سطح دانش وایجاد آمادگی در میان دانش آموزان در مواجهه با تهدیدات فضای سایبری و اینترنت و شبکه های اجتماعی برگزار شده بود.

رزاقی تصریح کرد: این جلسه در روز چهارشنبه مورخ 94/2/23 در سالن اجتماعات کانون شهید آوینی فشافویه  با حضوربیش از 250 نفراز دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه دوره دوم با حضور یکی از اساتید محترم دانشگاه برگزار شد.

محمد رزاقی گفت: در این جلسه درباره  آخرین تکنولوژِی رایانه ،تبلت ها و نرم افزارهای مربوطه و شبکه های اجتماعی موبایل محور و یا تحت وب و تهدیدها و فرصت هایی که این شبکه ها می توانند داشته باشند مطالب ارزنده ای بیان شد.
در این همایش از ماهیت شبکه های اجتماعی وابسته به دشمنان و اهداف شوم آنها پرده برداشته شد و دانش آموزان از به سرقت رفتن اطلاعات شخصی و محرمانه در این گونه فضاها آگاه شدند.
در پایان جلسه ، مسابقه ای بین دانش آموزان برگزار شد و دانش آموزان به سئوالات مطروحه پیرامون مطالب مطرح شده در جلسه پاسخ داده و به قید قرعه به  سه نفر از دانش آموزان جوایزی اهداء گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر