۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۵۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: با توجه به تهدیدات زیست محیطی ناشی از حجم بالای فعالیت‌های صنعتی مسئولان پارس جنوبی و وزارت نفت نسبت به تأسیس مرکز کنترل و رفع آلودگی در عسلویه وجم اقدام کنند.
نعمت‌الله سبحانی در نشست با مدیرعامل شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی و مدیران پالایشگاه‌های مستقر در منطقه عسلویه با بیان اینکه پارس جنوبی نماد عزت و غیرت مهندسی مردان ایران اسلامی است گفت: عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران محصول تلاش همه مهندسان، متخصصان و فرزندان غیرتمند و متعهد ملت است.
 
وی، بر لزوم اقدامات مؤثر مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست و رعایت مولفه‌های ایمنی و زیست محیطی تاکید کرد و افزود: حراست و حفاظت از سرمایه گذاری‌های عظیمی که در منطقه صورت گرفته در گرو اعمال استانداردهای مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست و رعایت مولفه‌های پدافند غیر عامل و توجه ویژه به زندگی بدون مخاطره مردم است.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با تاکید بر راه‌اندازی بیمارستان مجهز ومتناسب با فعالیت‌های نفت و گاز درعسلویه گفت: اورژانس سوانح و سوختگی، بیمارستان مجهز و متناسب با فعالیت‌های نفت و گاز و مرکز کنترل و رفع آلودگی در منطقه پارس جنوبی ایجاد شود.
 
سبحانی افزود: با توجه به تهدیدات زیست محیطی ناشی از حجم بالای فعالیت‌های صنعتی و تولید آلاینده‌های متراکم در فضای شهرستان‌های کنگان، عسلویه و جم پیشنهاد می‌شود مسئولان پارس جنوبی و وزارت نفت نسبت به تأسیس مرکز کنترل و رفع آلودگی در منطقه اقدام کنند تا از این طریق بخشی از دغدغه‌های روحی و روانی مردم منطقه کاهش یابد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر