۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۳۴۵۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم مطرح کرد
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به هزینه کرد برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در خصوص پدافند غیرعامل اقدام کنند.
مهدي متقيان با اشاره به برگزاري نخستين جلسه شوراي پدافند غيرعامل امسال اظهار کرد: اين جلسه به رياست حجت‌الاسلام صالحي‌منش رئيس شوراي پدافند غيرعامل استان برگزار شد.

وي افزود: شوراي پدافند غيرعامل استان متشکل از 11 کارگروه است که در اين جلسه، شش کارگروه گزارشي از فعاليت‌هاي سال گذشته و برنامه‌هاي خود براي امسال را ارائه کردند که از جمله اين کارگروه‌ها مي‌توان به کارگروه، بهداشت و سلامت، صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزي، راه و شهرسازي، امداد و نجات، آب و انرژي اشاره کرد.

مديرکل پدافند غيرعامل استان قم با اشاره به ماده 215 برنامه پنجم گفت: با توجه به اين قانون تمام پروژه‌هاي تملکي استان، تملک دارايي سرمايه‌اي استان بايد بر اساس رعايت اصول پدافند غيرعامل صورت بگيرد که در اين راستا معاونت برنامه‌ريزي استان مقرر شد بر اين حوزه بررسي و نظارت جدي داشته باشد.

متقيان تصريح کرد: دستگاه‌هاي اجرايي مجاز هستند علاوه بر اعتبارات پدافند غير عامل نيم تا دو درصد اعتبارات اختصاص يافته به خود را با هماهنگي اداره کل پدافند غيرعامل در راستاي اجرايي کردن اصول نظام در خصوص پدافند غيرعامل را که مصوبه کل قوا است، هزينه کنند.

وي با اشاره به هزينه کرد دستگاه‌هاي اجرايي در خصوص پدافند غيرعامل گفت: دستگاه‌هاي اجرايي بايد نسبت به هزينه کرد برنامه‌ها و فعاليت‌هاي خود در خصوص پدافند غيرعامل اقدام کنند.

دبير شوراي پدافند غيرعامل استان قم خاطرنشان کرد: در اين جلسه استاندار قم با تشکر از فعاليت‌هاي يک ساله دبيرخانه و کارگروه‌هاي شوراي پدافند غيرعامل در خصوص فعاليت‌هاي سپاه پاسداران، ارتش جمهوري اسلامي ايران، نيروي انتظامي و بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص صيانت از نظام سخناني را مطرح کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر