۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۳۴۱۷
اولین نشست تخصصی و آموزش پدافند غیرعامل استان ها ویژه روسای ادارات، کارشناسان در حوزه سایبری، زیستی و فنی در محل سازمان پدافند غیر عامل کشوربرگزار گردید.

اولین نشست تخصصی و آموزش پدافند غیرعامل استان ها ویژه روسای ادارات، کارشناسان در حوزه سایبری، زیستی و فنی با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و آقابابایی مدیرکل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور در محل سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد.


در ابتدای این نشست سردار جلالی تهدیدات را در دو حوزه طبیعی و انسان ساخت ذکر نموده و گفت: از ویژه گی های تهدیدات طبیعی این است که بدست انسان نبوده و در آن انگیزه دشمنی و خصومت وجود ندارد.

وی ادامه داد؛در تهدیدات طبیعی ماهیت تهدید و عنصر تشکیل دهند تهدید طبیعی است مانند زلزله ای که در نپال اتفاق افتاد که با زلزله ای که در جاهای دیگر روی دهد فرقی نمی کند.

وی تهدیدات انسان ساخت را از موضوع های اصلی پدافند غیر عامل دانسته و گفت:موضوع تهدیدات انسان ساز پویا،دینامیک ،صنعتی و فن آورانه است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:متناسب باتغییرتهدید،باید رویکرد مقابله با آن را احصاء و چگونگی رویکرد دفاع دربرابر آن حوزه را دنبال کرد.

در ادامه این نشست کیمسون های تخصصی با حضور معاونت های مربوطه تشکیل گردید.

لازم بذکر است این نشست با حضور کارشناسان ادارات کل استان ها بمدت یک روز در محل سازمان پدافند غیر عامل تشکیل گردید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر