۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۳۷۷
مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به تخصیص بخش‌هایی از کتاب آمادگی دفاعی مدارس به پدافند غیرعامل، این اداره کل آماده آموزش و تبادل تجارب و اطلاعات علمی به همکاران فرهنگی است.
احمد جهانسری در جلسه کارگروه تخصصی آموزشی، فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با مدیرکل آموزش و پرورش استان تفاهم نامه همکاری برای غنی سازی دبیران آمادگی دفاعی مدارس راهنمایی و متوسطه در سطح استان امضا می شود.

وی گفت: با توجه به تخصیص بخش هایی از کتاب آمادگی دفاعی مدارس به پدافند غیرعامل، این اداره کل آماده آموزش و تبادل تجارب و اطلاعات علمی به فرهنگیان است.

جهانسری ادامه داد: خلاء کمبود مربی پدافند غیرعامل در بهمن ماه سال گذشته با برگزاری دوره تربیت مربی توسط استادان دانشگاه امام حسین (ع) و شهید ستاری مرتفع شده و هم اکنون برای 44 نفر کارت مربی گری توسط سازمان پدافند غیرعامل کشور صادر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی پدافند غیر عامل گفت: 47 هزار معلم و 650 هزار دانش آموز پتانسیل قوی برای تحقق موضوع آموزش و افزایش بینش آحاد جامعه هستند.

جعفر پاشایی به بحث تهدیدات بالاخص در فضاهای مجازی، ترویج شایعات و عرفان های کاذب و نوظهور اشاره کرد و بهترین راه مقابله با تهدیدات هویت ستیزانه دشمن را آگاهی بخشی و افزایش بینش مردم عنوان کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر