۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۳۷۲
آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و پدافند غیرعامل استانداری تفاهم نامه همکاری علمی امضا می کنند

مدیر کل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با دکتر پاشایی - مدیرکل آموزش و پرورش استان- قرار است جهت غنی سازی دبیران آمادگی دفاعی مدارس راهنمایی و متوسطه در سطح استان، تفاهم نامه همکاری علمی با آموزش و پرورش منعقد گردد.

احمد جهانسری گفت: با توجه به تخصیص بخشهایی از کتاب آمادگی دفاعی مدارس به پدافند غیر عامل،این اداره کل آماده آموزش و تبادل تجارب و اطلاعات علمی به همکاران فرهنگی می باشد.

جهانسری ادامه داد: خوشبختانه خلاء کمبود مربی پدافند غیرعامل، در بهمن ماه سال گذشته با برگزاری دوره تربیت مربی توسط اساتید دانشگاه امام حسین ع و شهید ستاری، مرتفع شده و هم اکنون برای 44 نفر کارت مربیگری توسط سازمان پدافند غیرعامل کشور صادر گردیده که این امر کار آموزش و مفهوم سازی پدافند غیرعامل را در استان تسهیل کرده است.

 پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در جلسه کارگروه تخصصی آموزشی، فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی پدافند غیر عامل گفت: 47 هزار معلم، با 650 هزار دانش آموز در استان، پتانسیل قوی برای تحقق موضوع آموزش و افزایش بینش آحاد جامعه می باشد.

وی در ادامه سخنان خود به بحث تهدیدات بالاخص در فضاهای مجازی- ترویج شایعات- عرفانهای کاذب و نوظهور اشاره کرده و بهترین مقابله با آفندهای تهدیدات هویت ستیزانه دشمن را آگاهی بخشی و افزایش بینش مردم عنوان کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر