۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۸۶۵
نامزد حزب استقلال انگلیس:
این مطلب جرمی زید، یکی از نامزدهای پارلمانی حزب "استقلال انگلیس" واکنشی به افشای اسناد و مدارک مربوط به برنامه محرمانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی بود و در چند روز گذشته در حالی که برای شرکت در انتخابات پارلمانی هفت مه امسال آماده می شد، آن را منتشر کرد.

یکی از نامزدهای پارلمانی حزب "استقلال انگلیس" پس از نوشتن مطلبی در فیس بوک مبنی بر این که صهیونیست ها باید رئیس جمهوری آمریکا را بدزدد، از نامزدی این حزب کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این مطلب جرمی زید، یکی از نامزدهای پارلمانی حزب "استقلال انگلیس" واکنشی به افشای اسناد و مدارک مربوط به برنامه محرمانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی بود و در چند روز گذشته در حالی که برای شرکت در انتخابات پارلمانی هفت مه  امسال  آماده می شد، آن را منتشر کرد.

زید در این مطلب نوشت: هنگامی که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا از دفترش خارج می شود اسرائیلی‌ها باید او را ربوده و به خاطر افشای اسناد محرمانه محبوسش کنند.

وی افزود: اوباما را درست همانند آدولف آیشمان بدزدید.

آدولف آیشمان، مسئول اداره امور مربوط به یهودیان در دفتر مرکزی امنیت آلمان نازی بود. وی که یکی از افسران بلندپایه نازی ها محسوب می شد پس از شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم به همراه خانواده‌اش به آرژانتین فرار کرد اما توسط موساد شناسایی شده و گروه کماندویی از افسران موساد وی را ربوده و به سرزمین های اشغالی  آوردند. وی در دادگاهی در بیت المقدس به 15 جرم مختلف متهم و محکوم و در آنجا اعدام شد.

حزب استقلال انگلیس که به خاطر موضع ضد مهاجرتی و ضد اتحادیه اروپایی‌اش معروف است به خاطر گاف‌های اعضایش با مشکل مواجه شده و چندین تن از نامزدهایش اخراج شده‌اند.

زید ضمن دفاع از اظهاراتش گفت: استعفایش ربطی به مطلب انتشار شده در فیس بوک ندارد.

وی افزود: من به خاطر سلامتی ام استعفا می‌دهم و هنوز بر سر اظهاراتم درباره اوباما هستم.

حزب استقلال انگلیس گفت:‌ ریموند شامان جایگزین زید شده و در حوزه انتخاباتی هندون در شمال لندن با دیگر نامزدها رقابت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر