۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۸۱۸
رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی گفت: بهترین راه مقابله با تهدیدات هویت ستیزانه دشمن آگاهی بخشی و افزایش بینش مردم است.
جعفر پاشایی با اشاره به جنگ نرم دشمنان، افزود: 47 هزار معلم با 650 هزار دانش آموز در استان پتانسیل قوی برای تحقق موضوع آموزشی و افزایش بینش آحاد جامعه در حوزه پدافند غیرعامل است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل، مجموعه ای از اقدامات نرم بازدارنده از آسیب ها و تلفات در حوزه های زیر ساختی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است، گفت: نیازمند فرهنگ سازی برای مقابله با توطئه های دشمنان در جبهه نرم هستیم.

پاشایی با بیان اینکه توجیه و آموزش قبل از بحران نقش بسزایی در کاهش مشکلات دارد، گفت: می توان با تقویت بینش و آگاهی عمومی در خصوص پدافند غیرعامل تاثیر بیشتری در کاهش خسارت گذاشت.

وی اظهار کرد: متاسفانه دشمنان نظام و اسلام با ابزارهای نرم جوانان ما را مورد هدف قرار داده و به شدت در این فضا فعالیت می کنند.

رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان افزود: ضروری است با برنامه ریزی های کارشناسی شده در جهت فرهنگ سازی های درست در جامعه قبل از ایجاد بحران اقدام کرد.

وی گفت: یکی از راهبردی ترین حوزه های تاثیرگذار در پدافند غیر عامل حوزه تعلیم و تربیت است و می توان با برنامه ریزی های متنوع و مختلف و هماهنگی های بین بخشی اقدامات اساسی در خصوص مقابله با اقدامات دشمنان در این حوزه انجام داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر