۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۱۲۷۹۷
از سوی فرمانده انتظامی قزوین صورت گرفت
فرمانده انتظامی استان قزوین، برنامه‌های در دستور کار این دستگاه در حوزه پدافند غیر عامل را تشریح و تبیین کرد.
سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در جلسه پدافند غیرعامل که  در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری کارگروه انتظامی سناریوی انفجار اظهار کرد: کارگروه انتظامی سناریوی انفجار در انبار سوخت و پخش فرآورده‌های نفتی طی سال در این استان اجرا شده است.

وی افزود: مجموع شش جلسه‌ای که برای کارگروه نیروی انتظامی در سال جاری پیش‌بینی شده بود نیز برگزار شده و مصوبات آن 98 درصد پیشرفت داشته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های سال 94 عنوان کرد: از برنامه‌هایی که در سال 94 در حوزه پدافند غیرعامل اولویت‌بندی شده می‌توان به برگزاری کارگروه جلسات نیروی انتظامی طی یک یا شش ماه در قالب شش جلسه و پیگیری مصوبات باقی مانده سال 93 اشاره کرد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین تهیه و تدوین سناریوهای برنامه‌ریزی شده در سال 94 در حیطه وظایف ذاتی و اجرایی شدن آن نیز از دیگر برنامه‌های سال آینده به شمار می‌رود.

میرحیدری ادامه داد: ارتباط با دستگاه‌های اجرایی دیگر با تمهیدات بالقوه برای شرایط بحرانی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی در بحث خدمات آموزشی بهداشت و ایمنی، شناسایی تهدیدات نیروی انتظامی استان از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده سال جدید در حوزه پدافند غیرعامل توسط نیروی انتظامی استان است.

 این مسئول با اشاره به اقدامات درون‌سازمانی مطرح کرد: فعالیت‌هایی مرتبط با عناصر نیروی انتظامی استان قزوین انجام شده است که شامل ارتقای سطح آگاهی و آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل به تمام یگان‌های پدافند غیرعامل، آموزش کوتاه مدت پدافند غیرعامل، برگزاری 16 جلسه درون‌سازمانی برای ارتقای سطح توان نیروی انتظامی استان قزوین است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: از اقدامات پیش‌بینی شده در سال جدید بحث رزمایش‌های درون سازمانی در حوزه پدافند غیرعامل و آمادگی جسمانی افراد است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر