۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۲۷۹۴
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل پدافندغیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 نفر از خبرنگاران فعال حوزه پدافند غیرعامل استان مورد تجلیل قرار می گیرند.
مهدي صالحي

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان جلسه شورای اداری آخر سال استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مؤثر اصحاب رسانه سبب توسعه ‌یافتگی هرمنطقه می‌شود، گفت: قریب به 80 نفر از مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، مجازی و صدا و سیمای استان به دلیل همکاری، همراهی و تلاش مؤثر برای فرهنگسازی پدافند غیرعامل بصورت مکتوب تجلیل می‌شوند.

وی بیان کرد: رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار مدیران و کارشناسان استانی در پیشرفت برنامه‌ها و اهداف پدافند غیرعامل نقش ممتازی و مؤثری ایفا کردند.

محمود مومن نسب با اشاره به اینکه رسانه‌ها همواره مشوق دلسوزی برای مسولان و مدیران هستند، گفت: مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی لوح سپاس خود را از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خبرنگاران صدا و سیمای استان تقدیرنامه خود را از مدیرکل صدا و سیما دریافت کنند.

این مسئول در خصوص اقدامات پدافند غیرعامل استان در سال 93 افزود: روشنگری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی گوشه‌ای از رسالت ما در راستای پدافند غیرعامل بود که در این خصوص با همکاری مدیران استانی و شهرستانی چندین دوره‌، مانور، همایش و کارگاه‌ برگزار شد.

دبیر شورای پدافندغیرعامل استان در ادامه افزود: بالغ بر 43 هزار نفر ساعت آموزش در بخش‌های مختلف زیستی، بیولوژیکی، سایبری، مهندسی نظارت، سازه‌های امن، اقتصاد مقاومتی، اصول و مبانی پدافند غیرعامل، بیکاری و تهدیدات مترتب بر آن و آمایش و مکان‌یابی و ... با همکاری تمام دستگاه‌های استان برگزار شد.

وی گفت: درسال 93 ضمن برگزاری باشکوه دوره تربیت مربی و هفته پدافند غیرعامل قریب اداره کل پدافند غیر عامل استان موفق شد 11 جلسه شورای پدافند غیرعامل به ریاست استاندار برگزار نماید بطوری که در کشور رتبه اول را بدست آورد.

این مسئول مهمترین مصوبات استان را الزام دستگاهها به رعایت ملاحظات اجتماعی، عمرانی ، امنیتی و حفاظتی و همچنین پیشنهاد به دستگاههای اجرایی و شهرداران به منظور برنامه ریزی برای خروج مسیر های مواصلاتی و شهر های مهم استان از محدودیت های دسترسی به خدمات و ورود و خروج های اضطراری بیان کرد.

مؤمن‌نسب به مهمترین برنامه‌های پدافند غیرعامل استان در سال آینده اشاره کرد و افزود: مهمترین برنامه پدافند غیرعامل استان در سال 94 تشدید نظارت ها، تهیه چک لیست ساختمان، فعالسازی قرار گاهها، برگزاری دوره ها، کارگاه ها، همایش آموزشی تخصصی و تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در صورت تأمین اعتبار بیان نمود.

در اين جلسه معاون توسعه مديريت و منابع انساني ضمن برشمردن بخشي از خدمات و فعاليت هاي اداره كل پدافند غيرعامل در سال 93 از آقاي مومن نسب با لوح سپاسي با امضاي معاون امنيتي وزارت كشور و استاندار كهگيلويه و بويراحمد تقدير بعمل آمد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر