۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۳۰
سردار اشتری عنوان کرد:
فرمانده نیروی انتظامی‌ کشور، گفت: امنیت امروز مردم ما که با خاطری سوده سفر می‌کنند مرهون خون شهدا و ایثارگری و تلاش خادمین نظام جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 94 که در ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شده، اظهار کرد: نوروز فصل نو شدن، فصل روییدن و فصل خدمت است، نوروز امسال آمیخته با ایام فاطمیه شده و این نشان خدمت مضاعف به مردم است.

وی در ادامه تصریح کرد: مسافرت میلیونها نفر از هموطنانمان در راههای و شهرهای کشور نیازمند عزمی جدی و تلاشی مضاعف است.

سردار اشتری افزود: امروز این رزمایش بزرگ نشان دهنده آمادگی همه سازمانها و نهادهای مسئول در امر خدمت‌رسانی و تامین ایمنی و امنیت آنها است و این گوشه کوچکی از توان 500 هزار نفری برای این منظور سازماندهی شده است و در اقصا نقاط کشور و در دورترین جاده‌ها و شهرها در ایام نوروز امسال در خدمت مردم عزیز خواهند بود.

وی با بیان اینکه حضور دستگاهها در طرح ترافیکی نوروز مایه دلگرمی و آرامش خاطر مسافران نوروزی است، گفت: این که مردم هر سال استقبال بیشتر از سفرها می کنند و این سفرها افزایش پیدا می کند، به دلیل امنیت پایدار خدمات سریع به موقع در گستره ایران اسلامی است و  این امنیت را مرهون نثار خون شهدا، صبر و مقاومت ایثارگران و تلاش خادمان این مرز و بوم هستیم.

 فرمانده نیروی انتظامی‌ کشور تاکید کرد: امروز ما به وجود چنین سربازان و خادمینی در عرصه تامین رفاه خدمات و امنیت مردم افتخار می‌کنیم و این سفرهای میلیونی هموطنان در ایام نوروز سندی غیرقابل انکار در امنیت پایدار و آرامش عمومی مردم است.
 
این مقام مسئول انتظامی در ادامه یادآور شد: خدمات و تلاشهای کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان امداد و نجات هلال احمر و مرکز فوریتهای پزشکی کشور، آتش‌نشانی، امدادخودرو، پلیس و سایر نهادهای مسئول در این ایام بر کسی پوشیده نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر