۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۷۸
عصر جمعه در مراسمی با حضور خانواده و کارکنان سازمان پدافند غیرعامل کشور، مرکز فرهنگی رفاهی شهید حسن طهرانی مقدم افتتاح گردید.

بعد از ظهر جمعه مورخ 93/12/23 همایش خانواده ی کارکنان سازمان پدافند غیرعامل ، به همت معاونت توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان ، با حضوررئیس کارکنان و خانوادۀ های آن ها در مجموعۀ فرهنگی شهید طهرانی مقدم برگزار گردید



سردار جلالی رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشوردر این مراسم ضمن خیر مقدم به خانواده ها و کارکنان سازمان ، با بزرگداشت یاد و مقام شهدای دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی افتتاح سالن مرکز فرهنگی رفاهی شهید حسن طهرانی مقدم را تبریک گفته و از کلیۀ افرادی که در این خصوص تلاش نمودند تشکر بعمل آورد .


وی اظهار داشت که مجموعه افتتاح شده در فضایی است که شهید طهرانی مقدم فعالیت تحقیقاتی و صنعتی تولید موشک را در آن انجام می داده است و از این روی نام این مجموعه متبرک به نام ایشان است.

در ادامه مراسم استاد محمد شجاعی با موضوع آثار نشاط و اهمیت آن در زندگی و همچنین دکترعلی ملازمانی نیز خانواده و آثار تعامل صحیح زن و مرد در خانه راهکارهایی را برای بهبود و تحکیم روابط خانوادگی ارائه نمود.



 
اکران فیلم سینمایی انیمیشن عطر ولایت با موضوع دفاع مقدس برای نخستین بار، ارائه دو اثر از حامد زمانی، برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا ازبرنامه های دیگر اجرا شده در طول این همایش بود


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر