۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۲۵۳۹
به استناد جدیدترین تحقیقات درباره‌ی تلفن‌های هوشمند؛
پس از هوشمند شدن تلفنهای همراه و تولید هزاران نرم افزار، اکنون خطر سرقت اطلاعات شخصی، افراد را تهدید می کند، در همین راستا بر اساس جدیدترین تحقیقات درباره تلفنهای همراه هوشمند، پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که بیش از 100 نرم افزار، امکان سرقت اطلاعات افراد را دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی ، شبکه العالم خبر داد: بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام شده درباره تلفنهای همراه هوشمند، پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که بیش از 100 نرم افزار مربوط به باتری، امکان سرقت اطلاعات افراد را دارند و با این برنامه‌ها حتی می توان محل حضور افراد را به دقت تشخیص داد.

روزنامه القدس العربی چاپ لندن تأکید کرد، بر اساس این تحقیقات برای تعقیب و جاسوسی از افراد برخلاف آنچه انتظار می رود، نیازی به راه اندازی "جی پی اس" یا ارتباط با شبکه وای فای و یا ارتباط با اینترنت  نیست!

پژوهشگران دانشگاه "استامفورد" بنگلادش تأکید دارند، به وسیله بیش از 100 نرم افزاری که برای باتری تلفن همراه ساخته شده است، امکان جمع آوری و ارسال اطلاعات افراد و محل تردد آنها وجود دارد.

به گفته پژوهشگران، این اطلاعات از طریق این نرم افزارها به دست طرف سوم منتقل می‌شود، و با کنار هم گذاشتن این اطلاعات، نقشه‌ای از اماکنی که افراد درآنجا تردد کرده‌اند، به دست می‌آید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر