۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۹۱
آیت الله صفایی:
امام جمعه بوشهر گفت:آغاز برگزاری سومین رزمایش سراسری دو روزه پرتوی پدافند غیر عامل در بوشهراز صبح امروز نیز از امور مهم در فضای امنیتی ،اجتماعی و نظامی است .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باتوجه به ضعیف بوده زیرساخت های پدافند غیرعامل در این استان ، مسوولان مربوطه برای برون رفت از وضعیت موجود تلاش کنند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: اقدام های انجام شده در زمینه زیرساخت های پدافند غیرعامل در استان بوشهر کافی نیست.

وی یادآورشد:بدلیل ظرفیت های مختلف استان بوشهر در بخش های متعدد انرژی باید شرایط پدافند غیرعامل در این استان به گونه ای فراهم شود که در ابعاد صیانت از مردم دقیق باشد.

امام جمعه بوشهر گفت:آغاز برگزاری سومین رزمایش سراسری دو روزه پرتوی پدافند غیر عامل در بوشهراز صبح امروز نیز از امور مهم در فضای امنیتی ،اجتماعی و نظامی است .

وی یادآورشد: پدافند غیر عامل یک طراحی ، برنامه ریزی و مدیریت برای حضور در عرصه های مختلف جامعه در زمان حملات نظامی احتمالی به کشور است که جامعه در راستای آن آسیب نبیند .

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: رزمایش پیامبر اعظم(ص)در تنگه هرمز نشان از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جنگ سخت و جنگ نرم و هشداری برای دشمنان است .

وی یادآورشد: استفاده از سیستم های نوین دفاعی در رزمایش پیامبر اعظم (ص)به دشمنان نشان می دهد که ایران اسلامی می تواند با همه توان از هر گونه تهاجم به کشور دفاع کند .

امام جمعه بوشهر اظهارداشت:این رزمایش پیام دهنده صلح و دوستی به دوستان و اقتدار و قدرت در مقابل دشمنان است .

صفایی بوشهری با اشاره روز امور تربیتی و تربیت اسلامی،گفت: اگر جامعه ای دارای طراحی تربیتی بر اساس اسلام نداشته باشد دچار بحران خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر