۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۲۳۸۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: زیرساخت‌های شهرک چاپ و نشر قم آماده شده است و مسئولان به بهره‌برداری آن توجه می‌کنند.
مهدی متقیان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: مکان، محتوای کتب و زمان دهمین نمایشگاه کتاب قم بسیار مناسب است و حضور اعضای هیئت دولت در اين نمايشگاه نيز مايه خرسندي است.

وی اضافه کرد: چند اتفاق مهم همزمان و مناسب در برپایی وقت نمایشگاه کتاب قم رخ داده است که امیدواریم مردم شهرمان استفاده مطلوبی از آن داشته باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با ابراز امیدواری نسبت به بهره‌برداری از شهرک چاپ و نشر استان قم ابراز كرد: زیرساخت‌های این شهرک آماده شده است و مسئولان به بهره‌برداری آن توجه می‌کنند ولی امیدواریم بتوانیم در کنار مجتمع ناشران که محل فروش کتب ناشران است، شهرک چاپ و نشر نیز در استان خود راه‌اندازي كنيم.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم تصریح کرد: باید غرفه‌های فنی مهندسی بیشتری در نمایشگاه کتاب قم باشد تا دانشجویان و عموم مردم از علوم جدید و خصوصا پدافند غیرعامل که حوزه‌های مختلفی از جمله سایبری، زیستی، پرتویی و هسته‌ای دارد مطلع شوند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم نمایشگاه کتاب قم به استان‌های همجوار و زائرین کمک کند و همانند سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب كه قم منشاء اثر بود در آینده نیز در عرصه فرهنگی و کتاب‌خوانی اين اثرگذاري استمرار داشته باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر