۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۷۷
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران خبرداد:
سید یدالله نبوی گفت:دوره آموزشی عمومی و تخصصی متمرکز و تربیت مربی پدافند غیرعامل در مازندران برگزار می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران از برگزاری نخستین دوره آموزشی عمومی- تخصصی متمرکز و تربیت مربی ویژه مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت این دوره به مدت 5 روز در شهرستان ساری مرکز استان برگزار می شود.

سید یدالله نبوی اظهار داشت در این دوره آموزشی که از دهم تا چهاردهم اسفندماه برگزار می شود حدود 500 نفر از مدیران- فرمانداران- بخشداران- کارشناسان  و رابطین پدافندغیرعامل دستگاه های اجرایی استان حضور دارند.

وی گفته است این دوره در راستای اهداف آموزشی در ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی در بخش های عمومی- تخصصی و تربیت مربی اجرا می شود.

نبوی افزود: دوره آموزشی عمومی بمدت سه روز برگزار و مباحث آن شامل اهداف، راهبردها، اصول و مبانی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بوده و بخش های تخصصی در حوزه های پدافند سایبری- پدافند زیستی- اقتصاد مقاومتی و سازه های امن و مبحث 21 مقررات ملی ساختمان و تربیت مربی میباشد.

به گفته وی در پایان این دورۀ آموزشی 15 مربی در سه بخش سایبری- زیستی و اصول و مبانی پدافندغیرعامل گواهی مهارت دریافت می کنند. و برای سایر شرکت کنندگان در دوره گواهینامه آموزشی صادر خواهد شد.

نبوی افزود این دوره با همکاری سازمان پدافند غیرعامل- اداره کل پدافند غیرعامل وزارت کشور و دانشگاه امام حسین(ع) از ساعت هفت و نیم صبح روز یکشنبه مورخ 93/12/10با حضور معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان مازندران در سالن همایش معاونت و برنامه ریزی و اشتغال استانداری برگزار می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر