۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۷۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: رزمایش پرتوی طی هفته جاری در بوشهر برگزار می‌شود.
نعمت‌الله سبحانی ظهر سه‌شنبه در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش پرتوی در بوشهر اظهار داشت: برگزاری این رزمایش‌ها در ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف و همچنین آمادگی مردمی نقشی بسیار مهم دارد.

وی به نقش بسیار مهم پدافند غیرعامل در کاهش خسارت و تلفات در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: تلاش داریم تا با برگزاری برنامه‌های مختلف، زمینه آشنایی مردم و مسئولان با پدافند غیرعامل را فراهم سازیم تا برای مقابله با حوادث و سوانح گوناگون آماده شوند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای افزایش آگاهی از جمله برگزاری آموزش‌ها و رزمایش‌های گوناگون در حوزه‌های مختلف، اضافه کرد: تلاش داریم تا غیرعامل به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی از برگزاری رزمایش پرتوی در بوشهر خبر داد و بیان داشت: این رزمایش هفته جاری و با هدف ایجاد آمادگی و افزایش توانمندی در مقابله با حوادث هسته‌ای رزمایش پرتوی در اطراف نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می‌شود.

سبحانی از برگزاری این رزمایش طی دو روز خبر داد و اذعان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی در کمیته‌های مختلف در این رزمایش مشارکت دارند که در روزهای جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی برای برپایی مطلوب این رزمایش، خاطرنشان ساخت: به منظور ایجاد مصونیت و کاهش خطرات ناشی از تهدیدات احتمالی باید از دانش علمی و فناوری‌های نوین برای استفاده کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر