۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۲۳۵۳
مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان از برگزاری نخستین دوره آموزش عمومی، تخصصی و تربیت مربی ویژه مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: این دوره به مدت 6 روز در گرگان مرکز استان برگزار می شود.
قاسم غریب آبادی مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان اظهار داشت: در این دوره آموزشی که از نهم تا چهاردهم اسفند 93 برگزار می شود حدود 300نفر از مدیران عضو شورای اداری گلستان و کارشناسان پدافند غیرعامل ادارات و دستگاه های اجرایی استان حضور دارند.

وی اضافه کرد: این دوره در راستای اهداف آموزشی و ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران دستگاه های اجرایی در بخش های عمومی، تخصصی و تربیت مربی اجرایی می شود.

غریب آبادی افزود: دوره آموزش عمومی به مدت سه روز برگزار و مباحث آن شامل اصول و مبانی پدافند غیرعامل بوده و بخش تخصصی در حوزه های پدافند سایبری، پدافند زیستی، پدافند اقتصادی و پدافند عمران و سازه و نیز تربیت مربی برگزار خواهد شد.

به گفته وی در پایان این دوره آموزشی 15 مربی در سه بخش سایبری، زیستی و اصول و مبانی پدافند غیرعامل گواهی مهارت دریافت می کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان ادامه داد: در این دوره 10 مدرس استانی و کشوری کار آموزش شرکت کنندگان را برعهده داشته و در قالب آن اعضای 14 کارگروه زیرمجموعه پدافند غیرعامل استان مباحث تخصصی را آموزش می بینند.

غریب آبادی با بیان این که حضور مدیران و کارشناسان در این دوره ها الزامی است، افزود: مراسم آغاز دوره آموزشی عمومی ساعت هشت شنبه نهم اسفند در سالن همایش های محیط زیست باحضور معاون سیاسی استاندار گلستان و بخش دوم دوره در ساختمان شماره 3 استانداری برگزار می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر