۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۲۴
مومن نسب:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور، هدف این دیدار را فتح بابی برای تقویت تعاملات و ارتباطات بیشتر دو حوزه پدافند غیرعامل و پدافند هوایی به منظور استفاده از ظرفیت های مشترک همدیگر برشمرد.
محمود مومن نسب با اشاره به جایگاه پدافند غیرعامل از منظر ارتقای آمادگی، پایداری و ایمن سازی کشور، افزود: بحث پدافند غیر عامل به مانند یک منبع ذخیره آب است که همه بخش ها از آن انشعاب می گیرند و از آن بهره مند میشوند و اگر تهدیدی متوجه این مخزن شود آن تهدید به تمام ذینفعان و انشعاب گیرندگان آسیب وارد می سازد.

وی، در تاکید جایگاه پدافند غیرعامل و ضرورت پرداختن به این موضوع، تصریح کرد: می بینیم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی ۲۸ بهمن ماه ۹۳ از مقام معظم رهبری به خاطر تصویب اساسنامه پدافند غیرعامل تقدیر به عمل می آورند.

وی افزود: این اقدام مجلس در واقع بیانگر این است که علاوه بر شخص رهبری عزیز، تمام سطوح اجرایی، قانونگذاری، قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی جامعه اهمیت پدافند غیرعامل را بخوبی درک کرده اند.

مومن نسب در ادامه اظهار داشت: پدافند هوایی خط مقدم دفاع هوایی و صیانت از آسمان کشور در راستای حفظ سرزمین اسلامی است که در طول انقلاب و دفاع مقدس نقش قابل توجه در دفع تهدیدات مختلف داشته است.

این مسئول در خصوص شیوه های تعامل، گفت: آنچه روشن می باشد، این است که ما در حوزه های آموزشی، آفند سایبری و پدافند سایبری، آمایش سرزمینی، می توانیم تعاملات، جلسات و کارگروه های مشترک خوب و نتیجه محوری داشته باشیم.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: در دیداری که سردار دکتر جلالی ریاست محترم سازمان پدافند غیرعامل اواخر خرداد ماه ۹۳ با فرمانده محترم قرارگاه پدافند هوایی کشور داشتند نیز بر تعاملات طرفین تاکید بسیار داشتند.

مدیرکل پدافند غیرعامل در خاتمه افزود: امیدوارم با درایت سرهنگ احمدی فرماندهی محترم پدافند هوایی جنوب غرب کشور و سرهنگ نصیری فرمانده محترم پدافند هوایی ماغر و همکاران خوب این حوزه ها، تعاملات به بهترین وجه ممکن شکل بگیرند و از توانمندی و تجربه های متقابل همدیگر در بحث پدافند غیرعامل به عنوان یک دانش بین رشته ای استفاده ببریم، که ما کاملا آماده هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر