۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۲۰۸۰
تهیه طرح جامع پدافند غیر عامل یک ضرورت است
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام گفت: تهیه و تدوین طرح جامع و نقشه راه پدافند غیر عامل برای توسعه استان یک ضرورت است
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام گفت: تهیه و تدوین طرح جامع و نقشه راه پدافند غیر عامل برای توسعه استان یک ضرورت است
به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام دکتر پرویز شریفی در نشست شورای پدافند غیر عامل استان که با ریاست استاندار برگزار شد، اظهار داشت: تهیه و تدوین طرح جامع برای توسعه پدافند غیر عامل و ایمن سازی امکانات، منابع و نیروی انسانی در مقابل تهدیدات احتمالی یک نیاز اساسی است.
وی افزود: پدافند غیر عامل باید در همه طرح های عمرانی و زیرساختی استان بر اساس قانون و ذیل مبحث 21 مقررات ملی ساختمان، الزامات قانونی بند الف ماده 215 و بند11 ماده121 تهیه و تدوین شود.
دبیر شورای پدافند غیر عامل استان خواستار برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با بحث های پدافند غیر عامل و قرارگاه زیستی برای کارکنان و شاغلین ادارات و سازمان های دولتی در استان با هدف بالا بردن سطح آگاهی و دانش آنها از مبانی پدافند غیر عامل شد.
وی گفت: همکاری رسانه های جمعی برای آموزشهای همگانی و روشهای تقویت مباحث پدافند غیر عامل در جامعه را بسیار حائز اهمیت برشمرد.
دکتر شریفی با تقدیر و تشکر از استاندار و معاونین ایشان در توجه به بحث پدافند غیر عامل با بیان عملکرد شورای عنوان داشت:شورای پدافند غیر عامل توانسته است با عنایت و رهنمودهای استاندار محترم و معاونین ایشان رتبه ششم کشوری را کسب کنیم که بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به تشکیل 12 کارگروه ذیل شورای پدافند غیر عامل برای تحقق اهداف و برنامه های استانی بیان داشت: بر اساس معیارهای تعین شده سازمان و ارزیابی عملکرد این کارگروهها ، کارگروه آب و انرژی رتبه نخست را کسب کرد.
وی افزود:کارگروههای جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان کارگروههای فعال انتخاب شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر