۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۹۰
سردار سلامی:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: ما خلق نشده‌ایم که دشمنان فرزندان ما را از بین ببرند و بعد از آن راحت بخوابند؛ ما انتقام می‌گیریم و آنها منتظر باشند اما زمان و مکان آن را ما تعیین می‌کنیم.
سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بعدازظهر امروز سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدعلی الله‌دادی و شهدای مقاومت که چندی پیش به دست صهیونیست‌ها در قنیطره سوریه به شهادت رسیدند با گرامیداشت یاد و خاطره شهید الله‌دادی گفت: این شهید مرزهای جغرافیایی را با هدف تقویت مقاومت نادیده گرفت.

وی افزود: الله‌دادی دارای غیرت، تعصب، همت، شور و شعور و تراکم فشرده یک عمر جهاد در مکتب اهل بیت بود.

سلامی با یادآوری مجاهدت‌های شهید الله‌دادی پس از جنگ و نقش سازنده او در تقویت قدرت زمینی سپاه پاسداران گفت: شهید الله‌دادی فردی مؤمن، صاحب تدبیر، شکیبا و آرام در قلب حوادث و تندیسی از همه فضیلت‌ها بود؛ او آرامش، مهربانی، اخلاص، صداقت و ایمان را توأمان داشت و به آنچه لیاقت داشت رسید.

وی پیام آمیخته شدن خون شهید الله‌دادی با خون جوانان مقاومت لبنان را گذشتن انقلاب اسلامی از مرزها عنوان کرد و تصریح کرد: این اتفاق نشان داد که دیگر مرزهای جغرافیایی تفکیک‌کننده هویت مسلمانان نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه شهید الله‌دادی، شهید جهاد مغنیه و همرزمان‌شان نشان دادند که مسیر عزت مسلمین از جهاد می‌گذرد گفت: ما خلق نشده‌ایم که از یهود و نصارا فرمان ببریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان عادت کرده بودند ده‌ها سال‌ سرمایه‌های مسلمانان را به یغما ببرند خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام بیدار شده است و دشمنان نمی‌توانند آرام و مطمئن در یک خیابان قدم بردارند.

سلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز واقعیت هایی رخ داده است که ذهن ما هنوز قادر به درک آن نیست اما آمریکا و اروپا هر روز مرگ جدیدی را تجربه می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه درهم آمیختن خون شهید الله دادی با جوانان حزب الله نشان می دهد که دیگر مرزها تفکیک کننده هویت مسلمانان نیستند گفت: انتقام خواهیم گرفت و صهیونیست‌ها منتظر باشند.

وی اظهار داشت: آمریکا هر زمان اراده می‌کرد یک کشور اسلامی را اشغال می‌کرد اما امروز دیگر قادر به این کار نیست چرا که دیگر تحولات سیاسی و انسانی تابع اراده‌های آنها نیست و اراده آنها به حاشیه رانده شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه اراده اصلی امروز از‌ آن انقلاب اسلامی و تفکرات ملهم از آن است گفت:‌ آمریکا نتوانست از شکست رژیم صهیونیستی در چهار جنگ جلوگیری کند. آنها نتوانستند در سوریه مداخله نظامی کنند در حالی که همواره تهدید خود را اعلام کرده و سپس اعمال می‌کردند.

وی از تشکیل ارتش بزرگ مردمی در لبنان و سوریه سخن گفت و آن را نشانه قدرت یافتن جهان اسلام خواند و تصریح کرد: این نشانه افول آمریکاست.

سردار سلامی در پایان تأکید کرد: ما خلق نشده‌ایم که دشمنان فرزندان ما را از بین ببرند و بعد از آن راحت بخوابند؛ ما انتقام می‌گیریم و آنها منتظر باشند اما زمان و مکان آن را ما تعیین می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر