۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۰
214 نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه ای به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی تاکید کردند: در جهت رشد نظام و ملت اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همواره بر حمایت از منویات مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای تاکید داریم.
به گزارش پايداري ملي، 214 نفر از نمایندگان مجلس،‌ به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در بیانیه‌ای آوردند: 9 دی ماه نشان داد که حضور حماسی ملت مقطعی و لحظه‌ای نیست بلکه امری مداوم و برخواسته از عمق اعتقاد ملت است و آنان که تصور می‌کردند با طرح بهانه‌های واهی و حیله‌های نخ نمایی همچون تقلب می‌توانند در عزم مردم شهیدپرور ایران برای تقویت و بالندگی انقلاب و نظام اسلامی خللی ایجاد کنند به عیان دیدند که مردم چگونه جانانه همه جانبه و هوشیارانه از حریم ولایت و دستاوردهای آن دفاع کردند و در صحنه حاضرند.
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 
9 دی ماه 1388 اوج بصیرت،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

9 دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از مردم سالاری دینی بود و یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

این تجلی پیشتر نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در 9 دی ماه بار دیگر در ابعاد سیاسی ،‌اجتماعی متجلی گشت.مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه‌ای در دفاع حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.

این انقلاب اسلامی، ثمره خون شهیدان این محبوب‌ترین بندگان خداست.

9 دی ماه نشان داد که حضور حماسی ملت مقطعی و لحظه‌ای نیست بلکه امری مداوم و برخواسته از عمق اعتقاد ملت است و آنان که تصور می‌کردند با طرح بهانه‌های واهی و حیله‌های نخ نمایی همچون تقلب می‌توانند در عزم مردم شهیدپرور ایران برای تقویت و بالندگی انقلاب و نظام اسلامی خللی ایجاد کنند به عیان دیدند که مردم چگونه جانانه همه جانبه و هوشیارانه از حریم ولایت و دستاوردهای آن دفاع کردند و در صحنه حاضرند.

نهم دی ماه جشن ولایتمداری مردم ایران و بروز زیباترین تصاویر و جلوه‌های بصیرت،‌ ولایتمداری و دشمن‌شناسی ملت ایران توانست نقشه‌های شوم دشمنان را نقشه بر آب سازد.

ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت این یوم‌الله عظیم حفظ هوشیاری، بصیرت و وحدت مردم و همه بخش‌های نظام اسلامی را ضرورت قطعی حرکت رو به رشد نظام و ملت اسلامی ایران می‌دانیم و در این جهت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همواره بر حمایت از منویات مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای تاکید داریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر