۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۲۶۷
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارکرد پدافند غیرعامل در این استان، نه اجرایی بلکه سیاست‌گذاری است.
محمود مؤمن‌نسب ظهر امروز در دومين نشست مشترک قرارگاه زيستي و کارگاه آموزشي مجازي پدافند غيرعامل، با بيان اينکه اين کارگاه در راستاي مسائل زيست‌محيطي برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعيت و تهديدهاي ناشي از ريزگرد‌ها اين کارگاه آموزشي در قالب هفت سرفصل برگزار شد.

مديرکل پدافند غيرعامل کهگيلويه و بويراحمد عنوان کرد: اين کارگاه آموزشي در زمينه تهديدهاي زيستي، سايبري، جنگ نرم، ذخاير طبيعي، آلودگي‌ها و تهديدات طبيعي که منجر به تهديدهاي غيرطبيعي مي‌شود، برگزار شد.

وي بيان کرد: آموزش به واسطه جنس مهارت‌افزايي، به‌روز‌رساني، بهسازي و قدرت آگاهي يکي از مؤلفه‌هاي مهم و اثر‌گذار در ميزان آمادگي، پيش‌گيري و قدرت تصميم‌گيري درست است.

اين مسئول با بيان اينکه بيش از 90 نفر از کارشناسان، روساي واحدها و معاونين محيط زيست استان در اين کارگاه آموزش‌هاي لازم را فرا گرفتند، بيان کرد: توسه پايدار زماني محقق مي‌شود که بتوانيم با آموزش و فرهنگ‌‌سازي مفاهيم را به صورت کاربردي در واقعيت‌هاي جامعه و زندگي مردم وارد کنيم.

مؤمن‌نسب تصريح کرد: پدافند غيرعامل به عنوان يک ضرورت، تفکر مستمر و دانش بين رشته‌اي به مجموعه تمهيدات، تدابير و اقدامات غيرمسلحانه اطلاق مي‌شود که هدف آن ارتقاي آمادگي، افزايش پايداري، کاهش آسيب‌پذيري و مأيوس نمودن منشاء تهديد از ناحيه بخش‌هاي طبيعي و غيرطبيعي است.

مديرکل پدافند غيرعامل کهگيلويه و بويراحمد گفت: پدافند غيرعامل يک تشکيلات حاکميتي است که اصول راهبردي آن بر مبناي سياست‌گذاري، نظارت، آينده‌نگري، آينده‌پژوهي و تسهيل مديريت‌ها در بخش‌هاي مختلف بنا شده است.

وي خاطرنشان کرد: با برگزاري آزمون براي شرکت‌کنندگان در اين کارگاه آموزشي 12 ساعته، افرادي که نمره لازم را کسب کنند گواهي‌نامه طي دوره صادر مي‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر