۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۶۸
جانشین فرمانده کل سپاه:
سلامی : همه پیشرفت های نظامی، هسته ای و ماهواره ای در زمانی که تحریم های صددرصدی شده ایم حاصل شده است و دشمن حتی دانشمندان ایرانی را مورد هدف قرار می داد اما با اراده خدا ایران رشد کرده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در عرصه دفاعی با تکیه بر توانمندی های درون زا موشکهایی ساخته ایم که رعشه بر تن صهیونیستها می اندازد.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در نخستین کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه امام(ره) ملت ایران را از بردگی مستکبران نجات داد و حریت و آزادی و عظمت به ایران هدیه کرد،گفت: شهدا تندیس زنده فضیلت در متن جامعه هستند.

وی پایه ریزی تمدن بزرگ اسلامی را از نتایج و برکات خون شهدا برشمرده وافزود: آنان عظمت عاشورا را برای ما باورپذیر کردند.

وی ادامه داد: دانشجویان همواره نمادهای الهام بخشی در جامعه بوده اند و در نهضت های ضداستکباری نقش داشته اند.

سلامی تصریح کرد: امروز ایران در حال صعود به ترازهای اقتدار جهانی است و این حاصل خون شهدای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران خود تعیین کننده موقعیت و نقش آفرینی خود در جهان بوده اند.دشمن با تحریم، محاصره علنی و عملیات روانی می خواهد مانع توسعه انقلاب اسلامی در خارج از مرزها بشود.

جانشین فرمانده کل سپاه، نبرد جمهوری اسلامی با آمریکا را راهبردی با مقیاس جهانی عنوان کرد.

وی شکسته شدن انحصار علمی دشمن در سالهای بعد از جنگ تحمیلی را نتیجه هدف قرار گرفتن اراده قدرت های بزرگ توسط جوانان ایران اسلامی دانست و گفت: در عرصه دفاعی با تکیه بر توانمندی های درون زا موشکهایی ساخته ایم که رعشه بر تن صهیونیستها می اندازد.

سلامی با اشاره به موشکهای بالستیک ساخته شده با همت شهید طهرانی مقدم و همرزمانش، گفت: اکنون دیگر انهدام ناوهای دریایی دشمن برای ما افسانه نیست. دشمن قدرت ما را فهمیده و در پی تغییر در استراتژی دریایی خود است.

سلامی افزود: همه پیشرفت های نظامی، هسته ای و ماهواره ای در زمانی که تحریم های صددرصدی شده ایم حاصل شده است و دشمن حتی دانشمندان ایرانی را مورد هدف قرار می داد اما با اراده خدا ایران رشد کرده است.

وی تاکید کرد: دیگر حتی دست دشمن هم در پیشرفت های صنعتی و دفاعی به ما نمی رسد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: تفکر بسیجی به ما اجازه داد تا اراده الهی بر تحریم ها غلبه کند.

سردار سلامی سخن گفتن از دموکراسی و در عین حال بر سر کار نشاندن دیکتاتورهایی چون حسنی مبارک را نمونه ای دیگر از تناقض های بی شمار ادعا و رفتار عملی آمریکا عنوان کرد.

وی آمریکا را نماد تناقض نامیده و دم زدن از حقوق بشر و تولید کردن ابزارهای شکنجه را نمونه ای از این تناقض ها برشمرد.

سلامی با بیان اینکه امروز فتح المبین های ما در عراق و سوریه و فلسطین است و تحولات میدانی و سیاسی عراق را جمهوری اسلامی ایران تعیین می کند، گفت: کشور ما به پیشرفت رسیده و اراده آمریکا دیگر در هیچ کجای منطقه جاری نیست.

وی تاکید کرد: آمریکا نتوانست رژیم صهیونیستی را از معمای امنیت خارج کند و این رژیم هم اکنون در تقاطع ارتش حزب الله و گروه های فلسطینی قرار دارد و امنیت آن تبدیل به کابوس شده است.

این فرمانده عالی رتبه نیروهای مسلح، خواستار هوشمندی جوانان کشور نسبت به توطئه‌های دشمن شده و توضیح داد: دشمن حتی به ظاهر جوانان ما هم رحم نمی‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر