۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۳۸
جلسه آموزشی پدافند غيرعامل با هدف آشنايي با فرهنگ سازي و آموزش تهدیدات سایبری در محل سالن جلسات فرمانداری شیروان برگزار شد.
مسعود وحیدی خبرنگار پایداری ملی

جلسه آموزشی پدافند غيرعامل با هدف آشنايي با فرهنگ سازي و آموزش تهدیدات سایبری، با حضور معاون سياسي و اجتماعی فرمانداری شیروان و کارشناسان فناوری اطلاعات ادارات شیروان و کارشناسان مرتبط با پدافند غیرعامل روز سه شنبه مورخه93/9/4  در محل سالن جلسات فرمانداری شیروان برگزار شد.

 توحیدی معاون سياسي و اجتماعی فرمانداری شیروان پدافند غیرعامل را در حال حاضر یکی از اولویت های بالا، در برقرای امنیت عنوان نمود و تاکید کرد؛ باید هرچه بیشتر تلاش شود تا مطالعات پدافند غیرعامل درون پروژه ها وارد شود.

شايان ذكر است در اين جلسه مسعود وحیدی کارشناس سایبری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی توضیحاتی را در مورد فضای سایبری و جنگ سایبری بیان کرد.

وی با بیان این نکته که انواع حملات سایبری در سه حوزه : حمالات سطح معماری و طراحی، حملات سطح پیاده سازی و حملات مرحله بهره برداری تقسیم می شود و تاثیرات آن به صورت فردی و اجتماعی است، گفت: باید امنیت فضای سایبری را بالا برده تا مورد تهاجم قرار نگریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر