۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۷۵
نخستین همایش ملی پدافند غیرعامل در حوزه علوم دریایی با حضور مدیرکل امورمرزی وپدافند غیرعامل وزارت کشور و مدیران کل استان های ساحلی در زمینه پدافند غیرعامل روزچهارشنبه در بندرعباس آغاز به کار کرد.
مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان دراین همایش گفت: 620 مقاله به دبیرخانه همایش ملی پدافند غیرعامل در حوزه علوم دریایی ارسال شده که 412 مقاله مورد پذیرش قرار گرفته و از میان آنها 107 مقاله برگزیده به صورت سخنرانی ارائه می شود.

'سید عبدالمحمد سجادی' افزود: مسوولان مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل، نخبگان و پژوهشگران مورد خطاب این همایش هستند که تلاش شده تا بیشترین جمعیت از این حوزه دعوت شده تا خروجی مناسبی داشته باشد.

وی گفت: مسوولان استان های مازندران، گیلان، گلستان، خوزستان، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان در حوزه پدافند غیرعامل در این همایش ملی حضور دارند و مدیرکل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور، استاندار هرمزگان و معاونین وی و فرمانداران شهرستان های ساحلی هرمزگان شامل جاسک، سیریک، میناب، بندرعباس، بندرلنگه، پارسیان و قشم نیز از دیگر مسوولان دعوت شده به این همایش هستند.

وی با بیان اینکه سعی شده از ظرفیت افراد نخبه علمی کشور به درستی در این همایش استفاده شود، خاطرنشان کرد: 32 نفر از اساتید با تجربه کشور به عنوان کمیته علنی این همایش و 49 نفر از اساتید نیز به عنوان کمیته داوری تعیین و در انتخاب مقالات کار کرده اند و 9 نفر از مسوولان نیز به عنوان اعضای کمیته اجرایی کارهای برگزاری را انجام داده اند.

همایش ملی پدافند غیرعامل در حوزه علوم دریایی 28 و 29 آبان به مدت دو روز در بندرعباس جریان دارد و در پایان از نفرات برگزیده تجلیل می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر