۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۶۲
مدیر بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق همدان:
مدیر بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق همدان گفت: تا پایان امسال به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها و سنجش میزان آمادگی نیروهای این نهاد مانور مدیریت بحران حوادث برق حداقل یک بار در هر شهرستان استان برگزار می‌شود.

علی سهرابی بیدار در حاشیه انجام مانور یک روزه مدیریت بحران برق استان  اظهار کرد: مانورهای مدیریت بحران برق استان هر ماه دریک شهرستان  با توجه به تراکم جمعیت و خاموشی‌ها در یک منطقه انجام می شود که  در واقع یک نوع مدیریت کردن  بحران است، که تکریم مشترکین نیز در آن مد نظر است.

 وی گفت: نخستین مانور عملیاتی شرکت برق برای رفع معایب خط 20 کیلوولت در منطقه همه ‌کسی شهرستان بهار با همکاری واحدهای معین و پیمانکاران مانور با هماهنگی دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان انجام شد.

 سهرابی بیدار افزود:  در این مانور یک روزه  17 گروه عملیاتی با 75 نیروی عملیاتی و سه گروه پشتیبانی از شهرستان‌های رزن، کبودراهنگ و فامنین، امور یک و 2 برق همدان و پیمانکاران شرکت داشتند که مشکلات این خطوط را برطرف کردند.

 مدیر بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق همدان اظهار کرد: از مهمترین محاسن برگزاری این مانورهای دوره ای در سطح شهرستان ها و نقاط روستایی رفع معایب و اشکالات و تعمیر اساسی شبکه برق با حداقل اعمال قطعی برق به مشترکین است که با توجه به انجام عملیات همزمان گروه‌های عملیاتی در مقایسه با انجام تعمیرات با یک گروه عملیاتی تعداد قطع و وصل برق حدود یک هفدهم کمتر می شود.

وی گفت: تعمیر یک خط برق  به تنهایی نیازمند اعمال حد اقل 20 مرتبه خاموشی سه ساعته است ولی در این مانور با کمک سایر نیروهای شهرستانی  به مدت سه ساعت تمام خطوط تعمیر و نقاط حادثه و خطر آن برطرف می شود.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق همدان اظهار کرد: در مراحل انجام این مانور به طور معمول در هر شهرستان بین 15 تا 20 میلیون تومان صرفه جویی در هزینه ها می شود، که در انجام این ماموریت یک روزه در شهرستان نهاوند نزدیک به 15 میلیون تومان صرف جویی شد.

سهرابی افزود: در شهرستان نهاوند و با 21 اکیب و نزدیک به100 نیروی کار آزموده از 10 شهرستان استان انجام شد که به موجب آن 110 کیلومتر خطوط انتقال برق از سمت کرمانشاه به فیروزان و نهاوند به همراه چندین پست برق مرمت و تعویض شد.

وی بیان کرد: مدیریت بحران  و پدافند غیر عامل استان همدان در نظر دارد این طرح را به منظور آمادگی نیروهای خود و صرفه جویی در هزینه های جاری هرچند مدت یک بار در شهرستان ها و نقاط حادثه خیز با حجم بالای کاری انجام دهد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر