۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۵۹
رییس کمیته عمران شورا شهرتهران:
رییس کمیته عمران شورا در یکصد و یازدهمین جلسه شورا با اشاره به وضعیت دستفروشان مترو تاکید کرد: ما نباید مسئله را رها کنیم، این یکی از مواردی است که پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مترو است.
اقبال شاکری- رییس کمیته عمران شورا نیز در یکصد و یازدهمین جلسه شورا با اشاره به وضعیت دستفروشان مترو تاکید کرد: ما نباید مسئله را رها کنیم، این یکی از مواردی است که پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مترو است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که دستفروشان در مترو ایجاد کرده‌اند گفت: پیشتر از شرکت بهره‌برداری مترو خواسته‌ایم برای ساماندهی دستفروشان مترو لایحه‌ای ارائه بدهند که در اینجا درخواست خود را مجدداً مطرح می‌کنم.

وی تصریح کرد: آخرین موردی که از فعالیت این افراد در مترو دیدم، سوراخ کردن گوش بدون درد بود که فکر می‌کنم اگر جلوی این پدیده گرفته نشود، کم‌کم جگرکی و سزارین نیز در مترو راه بیفتد و اگر نمی‌توانیم معضلی را حل کنیم، لااقل آن را حل کنیم و آن را رها نکنیم، مقابله با دستفروشی در مترو یکی از مصادیق پدافند غیرعامل است.

شاکری ادامه داد: اظهار نظر یکی از عزیزان که در برخی رسانه نیز منعکس شده این بود که ما جز در پخت آبگوشت و قرمه سبزی قادر به رقابت نیستیم، من می خواستم چند نمونه پخت آبگوشت و قرمه سبزی را اعلام کنم؛ در سال 2013 حدود 16 درصد تولید علم جهان از سوی ایران بوده و از این نظر در جایگاه پانزدهم هستیم. همچنین دانشگاه تهران و شریف جزو 400 دانشگاه برتر دنیا هستند.

شاکری یادآور شد: ده‌ها سد، نیروگاه، مجتمع تجاری، مدرسه، بندر و کارخانجات در بیش از 21 کشور جهان توسط شرکت های ایرانی ساخته شده است.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در نانو ایران در رتبه هشتم است و 1140 مقاله بیشتر از فرانسه داریم. همچنین 200 سد در بعد از انقلاب اسلامی ساخته شده و بتن هوشمند ایرانی دست تمام بمب‌های نفوذ پذیر آمریکا در فردو را بسته است.

وی گفت: وقتی در مرکز پژوهش رویان را باز کردیم، دیدیم دارند گوشت می‌کوبند یا سبزی خورد می کنند! یا شاید ماهواره‌های امید احتمالا همراهشان غذا به هوا برده اند!؟


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر