۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۵۴
دبیر کمیته پدافند غیرعامل توانیر گفت: اقدامات پدافند غیرعامل از مولفه های اساسی و جدی در راهبردهای مدیریت صنعت برق است.
«سعید رضا خادم المله» روز سه شنبه در بازدید از نیروگاه حرارتی شازند افزود: صنعت برق به واسطه جایگاه حساس در خدمات رسانی، از حوزه های مهم در بحران هاست که با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از ظرفیت های بخش آموزش باید درجهت ارتقای ایمنی آن گام برداشت.

وی ادامه داد: صنعت برق از شریان های زیربنایی کشور است و باید با شناخت بهنگام روش تهدید احتمالی و نوظهور، طرح های جدید مقابله داشت.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل توانیر اضافه کرد: کاهش آسیب پذیری در زمان بحران با بهره گیری از فعالیت های غیرنظامی، فنی و مدیریتی از شاخص هایی است که همواره در پدافند غیرعامل مورد توجه قرار دارد.

دبیرکمیته پدافند غیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: هدفگذاری در ارایه خدمت و استفاده از دانش روز برای مقابله با تهدیدات احتمالی از رویکردهای مورد نظر در حوزه پدافند غیر عامل توانیر است.

خادم المله اظهار داشت: شناسایی تهدیدها و تدوین برنامه جامع در بحران ها از جمله اولویت هایی است که در حوزه پدافند غیرعامل مورد واکاوی و بررسی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: صنعت برق در مواقع بحران از حساسیت های خاصی برخوردار است چرا که پایداری برق امنیت و امید را به ارمغان می آورد.

خادم المله گفت: برگزاری مانورهای پدافند غیرعامل در نیروگاه ها و مراکز زیرپوشش شرکت توانیر از برنامه های پیش رو برای آمادگی بیشتر در مواقع بحران است.

دبیرکمیته پدافند غیرعامل شرکت توانیر اظهارکرد: رسانه ها با آگاه سازی بدنه عمومی جامعه از خدمات پدافند غیرعامل، بازویی قدرتمند برای مقابله با بحران های احتمالی محسوب می شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر