۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان :
حجت الاسلام صفی یاری : پیش از این نیز کتاب آشنایی با پدافند غیرعامل در یک هزار نسخه نیز به همت حجت‌الاسلام محمدی گردآوری و منتشر شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از انتشار کتاب امام حسین(ع) در روایات اهل سنت خبر داد و گفت: این کتاب در چهار فصل و به همت مسعود محمدی کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان گردآوری و منتشر شده است.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با انتشار کتاب امام حسین(ع) در روایت اهل سنت گفت: امام حسین(ع) چهره برجسته و شناخته شده ای هستند که نه تنها در عالم اسلام بلکه برای بسیاری از ملت های دیگر نیز شخصیتی بزرگ محسوب می شوند.

وی ادامه داد: برخی اطلاع کاملی از روایات و واقعیات تاریخی ندارند وممکن است چنین بیندیشند که ترسیم جایگاه رفیع و  با عظمت امام حسین(ع) تنها در اثار شیعی منعکس شده در صورتیکه در تمامی آثار اسلامی چه شیعه و چه اهل سنت ثبت و ضبط شده است.

وی افزود: جایگاه رفیع این امام بزرگوار در جای جای آثار اهل سنت اعم از کتاب های تاریخی، حدیثی و تفسیری کاملا مشهود و روشن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: آنچه در این کتاب گردآوری شده درصدد معرفی و تبیین شمه ای از منزلت و جایگاه امام حسین(ع) و نیز حاوی سخنان ایشان در احادیث اهل سنت است و به طور کامل هم برگرفته از منابع شناخته شده برادران اهل سنت است.

حجت الاسلام صفی یاری بیان کرد: این کتاب در چهار فصل و به همت مسعود محمدی کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان گردآوری و منتشر شده است.

وی عنوان کرد: فصل اول این کتاب در خصوص امام حسین(ع) از ولادت تا بعد از شهادت، فصل دوم کتاب به روایات تفسیری از امام حسین(ع)، فصل سوم به روایان نقل شده از امام حسین(ع) و فصل چهارم کتاب نیز به سخنان و نامه های امام حسین در واقعه کربلا می پردازد.

وی اظهارداشت: این کتاب در ۵۲ صفحه و سه هزار نسخه منتشر و بین روحانیون، ائمه جماعات مدارس و مسئولان و ادارات و نهادهای دولتی استان کردستان توزیع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: پیش از این نیز کتاب آشنایی با پدافند غیرعامل در یک هزار نسخه نیز به همت حجت‌الاسلام محمدی گردآوری و منتشر شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر