۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۹۷
مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران گفت: تمامی دهیاران مازندران تا پایان امسال در دوره‌های آموزش پدافند غیرعامل در روستاهای استان شرکت می کنند.
به نقل ازخبرنگار پایدارری ملی استانداری مازندران، سید یدالله نبوی اظهار کرد: تمامی دهیاران مازندران تا پایان امسال از آموزش های پدافند غیر عامل مرتبط با ساخت و سازهای روستایی برخوردار می شوند.

وی با تاکید بر تاثیر مطلوب برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیر عامل برای دهیاران در مواجهه با تهدیدات، گفت: نخستین دوره آموزشی پدافند غیرعامل با تاکید بر ساخت و سازهای روستایی ویژه دهیاران تنکابن در این شهرستان برگزار شده است.

نبوی، ارائه مفاهیم و ماهیت تهدیدات مدرن و تبیین محورها و شاخص های معماری سازگار با اصول پدافندغیرعامل را از مباحث طرح شده در این دوره دانست و یاد آور شد: ترسیم الزامات ساخت و ساز در حوزه دهیاری ها و روستا ها از دیگر مباحث مطروحه در این دوره بوده است.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مازندران با اشاره به اهمیت آشنایی دهیاران با مباحث بخش ساختمان در راستای تمهید فضای مطلوب برای مدیریت بحران، رویایی بهتر با تهدیدات از این دست و کاهش آسیب پذیری ها، خبر داد: این دوره ها برای همه دهیاران مازندران تا پایان امسال برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: فقیه نصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه تنکابن به ارایه مطالبی در خصوص پدافند غیر عامل و محمدی مدرس دوره به ارایه مباحث این دوره آموزشی برای دهیاران پرداخت.

نبوی افزود: در ادامه این کارگاه برخی از دهیاران از بخش های مرکزی و نشتارود و خرم آباد به بیان تهدیدات و مخاطرات طبیعی احتمالی روستاهای خویش پرداختند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر