۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۶۲
آیت‌الله نوری همدانی:
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه اسلام همواره تاکید داشته که مسلمانان از قدرت فکر و اندیشه بهره ببرند خاطرنشان کرد: تنها برخورد در صحنه عمل کافی نیست بلکه باید پیش از برخورد فیزیکی، به نقشه‌های دشمنان پی ببریم و آمادگی مقابله همه جانبه را داشته باشیم.
آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و اعضای شورای سازمان پدافند غیر عامل اظهار کرد: کار این سازمان بسیار مهم و مقدس است و تاثیرگذاری بالایی هم دارد.

وی افزود: آنچه به کارکنان سازمان پدافند غیر عامل انگیزه می‌دهد، ایمان و عقیده آنهاست که سبب می‌شود تنها برای خدا و به منظور تقویت و دفاع از نظام ولایی جمهوری اسلامی گام بردارند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اسلام همواره تاکید داشته که مسلمانان از قدرت فکر و اندیشه بهره ببرند خاطرنشان کرد: تنها برخورد در صحنه عمل کافی نیست بلکه باید پیش از برخورد فیزیکی، به نقشه‌های دشمنان پی ببریم و آمادگی مقابله همه جانبه را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در روایات داریم که جنگ جز حیله چیزی نیست و این بدان معناست که نقشه، بیش از سلاح و نیروی نظامی نقش‌آفرین است؛ امروز حضور سردار سلیمانی در عراق، بیش از آنکه از نظر فیزیکی مهم باشد، از نظر بکارگیری قدرت تفکر و اندیشه او اهمیت دارد.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: کار سازمان پدافند غیر عامل در حقیقت اقدامی ریشه‌ای است و به همین دلیل اهمیت و فضیلت فراوانی دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به تاریخ اسلام و اقدامات پیامبر اکرم(ص) برای مقابله با دشمنان گفت: ایشان 62 جنگ را هنگامی که در مدینه به سر می‌بردند پشت سر گذاشتند که در 25 مورد شخصا حضور داشتند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دارای هوشمندی فراوانی هستند و به همین دلیل سازمان پدافند غیر عامل را تشکیل دادند گفت: ایشان با دقت فراوان، تهدیدات را می‌شناسند و به نقشه‌های دشمنان پی می‌برند چنانکه وقتی آمریکا عنوان کرد می‌خواهد با ایران رابطه برقرار کند، فرمودند آمریکا دستی چدنی دارد که روکش مخملی بر روی آن کشیده است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به فتنه داعش در منطقه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب این نقشه استکباری را نیز برملا ساختند که غرب داعش را به وجود آورده تا رژیم صهیونیستی به راحتی به اقدامات جنایت‌کارانه خود مشغول باشد.

این مرجع تقلید کار سازمان پدافند غیر عامل را برآمده از مفاهیم و آموزه‌های دینی دانست و گفت: امروز با فتنه‌ها و توطئه‌های گوناگونی در منطقه روبه‌رو هستیم که از آن جمله می‌توان با گروهک داعش، اقدامات صوری غرب علیه تروریسم و همچنین آرامش رژیم صهیونیستی در بحبوحه این مسائل اشاره کرد؛ سرکوبی فتنه داعش سال‌های فراوانی طول می‌کشد و نیازمند هوشیاری ماست.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930808000366#sthash.e0KdWMgH.dpuf
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر