۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۴۷
مدیر کل پدافند غیر عامل استان اردبیل خواستار تدوین سند راهبردی پدافند غیر عامل استان شد.
سعد الله رئیس سادات در دیدار عوامل پدافند غیر عامل با استاندار اردبیل تصریح کرد: این استان نیازمند طرح جامع پدافند غیر عامل است و برهمین اساس تدوین سند راهبری ضرورت دارد.

وی تاکید دارد که با تدوین این سند می توان برنامه کلی استان و برنامه شهرستان ها را مشخص کرد و به مسئولان دستگاه های اجرایی ارجاع داد.

رئیس سادات با یادآوری درخواست همکاری از فرمانداری ها در اجرای برنامه های پدافند غیر عامل، ادامه داد: برنامه های شهرستان ها مطابق با دستور العمل سازمان تدوین و ارائه شده است.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان برگزاری مانور و جلسات توجیهی را در راستای ترویج مفاهیم پدافند غیر عامل عنوان کرد و افزود: در تمامی این برنامه ها امکانات دستگاه ها سنجیده شده و نسبت به رفع آسیب ها اقدام می شود.

پروژه بدون پیوست پدافند غیر عامل تصویب نمی شود

در این جلسه همچنین استاندار اردبیل آماده سازی دستگاه ها در مقابل تهدیدات را از جمله اهداف پدافند غیر عامل خواند و گفت: دشمن و تهدید آن وجود دارد اما زمان قطعی برای تهدید متصور نیست و برای چنین وضعیتی هر دستگاهی باید آمادگی داشته باشد.

مجید خدابخش اهمیت پدافند غیر عامل را از جهت حفاظت از منابع ملی قابل توجه خواند و افزود: علاوه بر این ایجاد اطمینان خاطر به مردم در این سیاست گذاری دنبال می شود.

وی از دستگاه های اجرایی استان خواستار ارائه برنامه های خود در این حوزه شد و تصریح کرد: از این پس پروژه ها بدون پیوست پدافند غیر عامل تصویب نخواهد شد و دستگاه ها باید به این مسئله توجه داشته باشند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: هر دستگاهی باید بر اساس تخصص خود راهکارهای برخورد با تهدید فرضی را ارائه داده و آسیب شناسی لازم را داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر